onsdag 29 april 2009

TrälVäder..

Ser ju ut att vara hur skönt som helst ute tills man kommer ut..BRRRRR... Kallt, blåser.. Kul njope inte ett dugg..Hade ju planerat min dag som så att få sola lite och bara vara i sola tills jag börjar jobba 16.00.. Men icke sa nicke..Men tro mig jag jobbar och börjar 07.00 pip då värmer den kan jag lova..
Är marken i lilla byn idag men tog mig aldrig dit.. :( Men fick ett tevligt besök ialf (Y) Från Motown Fru Wallman & hennes Matte kom brummandes hit på deras Mc..
Tack för det var kul : )) De får ni göra om flera gånger :)
Inte varje dag man får främmat presic & inte från Motown ialf..
Nu ska jag snart bege mig till jobbet.. Ute i Lerbäck..Där far vi runt i skogarna & man får se mucho..Både djur & natur.. I Like.. Betongbarnet har fallit för lantlivet vem hade trott det??
Sen hem & då har han kommit hem Mr Love..Underbart..
Kram & Hej

2 kommentarer:

Charmed sa...

Amen GUUUD så snyggt kort!!! Men å andra va de ju det enda som togs.. =)
Förlåt att vi bara dök upp sisådär, men du va ju hemma o glad..
Ni har det jättejättefint, o du ser ut att trivas ypperligt...
Kram på dej

Anonym sa...

aa vilket roligt spontant fin besök:)skoj:)
Du vart ej lite sugen att hoppa upp på hojjen då:)?
ser härligt ut..

mätt efter grillningen..;)
krams syss

slideshow