tisdag 14 april 2009

TankaR..

Vet ej riktigt hur jag ska börja?? Har så mycket i mitt huvud agg,glädje.kärlek & bitterhet..
Man vill säga så mycket, få ur sig saker.. Men finns inte ord ibland..
Det finns så många olika slags människor & tur är väl det iofs.. Men det jag undrar är hur vissa tänker hur dom fungerar?? Hur dom kan leva i en slags bubbla och det enda dom ser är sig själva,dom runt omkring som dom sårar dom finns inte. Bara en själv.. När människor man bryr sig om blir sårade och behandlade som skit av egoistiska självupptagna människor som stövlar fram och röjer allt i sin väg för att få deras vilja igenom.. Så står man bara bredvid och ser på och lider med dom människor som blir lidandes. Har dessa människor omkring mig och det får mig att vilja spela in deras lilla liv sen låsa in dom och se denna film tills dom erkänner deras fel.. Men dessvärre skulle dom få sitta där för resten av deras patetiska små liv för dom är så pass inskränkta så dom vet inte ens vad ordet förlåt elr jag gjorde fel betyder!! Det är skrämmande hur man kan bli så förbannat ego, hur man kan göra saker och säga saker och få folk att tro att dom menar det dom säger.. Uhh Blir så förbannad!!
Fick ett mail idag ett felskickat sådant,var ej jag som skulle ha det..Men det handlade om Skitsnack och lögner om en nära person till mig..Som skulle skickats till en annan människa.En person som förmodligen inte vet någonting om situationen. Då kan jag tänka så här..Varför ljuga till andra om saker som inte ens är sant?? För att få folk att tycka synd om en?? Elr för att man vill tro att det är sanninegn??
Jag vet ej och vill inte veta men en dag kommer sanningen alltid ikapp och den är inte alltid kul.. Det kommer alltid tillbaka till en själv..

Lite kuliga tankar med.. : )
Fick idag ett litet vikariat i Maj.. Så nu kan jag släppa arbetslöshets ångesten tills i September för nu har jag arbete så jag ska klara mig.. Och det ä huvudsaken för att få må lite bättre.. Undra hur det kommer att sluta??? Arbetslösheten bara ökar & ökar, skrämmande..
Lite pollen har jag åkit på Prosit..Men ska till Farbror Doktorn och få se om jag får en lita spruta kanske så man slipper det sen..Lite smidigae än att knapra piller O sniffa i sig nässprej..
Och sen miljoners kramar till lilla MojMoj som ligger & kurerar sig på Lasarettet i NkpG..Du är snart på bena igen ska du se : ))
Och kärlek till er som vet att jag älskar er (L)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tina..I stället för att "argumentera"tig ihjäl sarkasmerna.lovar dig att det mår alla vi bäst av:)
Inget slår någonsin tillbaks på oss,tvärtom;)tänk på det-vi har allt vi vil ha.
Tuff tuff tåget har lixom gått nu..

Lägg energin på annat,tog ett tag för oss,men lovar dig,vi mår så bra nu o inget eller ingen kan splittra oss!

Stora kramar 2 klickar lätt o lagom:)
:)

Sandra sa...

Haha. Puss på er båda två.

Tini`S sa...

Lägger energi på det som komma skall och det är med ett leende jag väntar & pirras över det : )
Lycklig över det som man kan va lycklig över & olycklig för det man är det över..
Det ordnar sig för er hoppas bara på det andra med så Bigga sister får glädjas åt mina småsyskon : ))
Haha..
Kram & Sandra Pözz påre : ))

Anonym sa...

:)
"Det andra"har vi lyckats med,,har ju helgerna till sånt ju..(L)

Mmmm lovar att du snart ler stort syss,e du värd nu..

O bror han med..inom sinom tid..

O sandra :SHUT;)

Anonym sa...

Tjena mittbena, hör att du är på krigsstigen..aja,aja...
Skitsnack och kvalifiserad mobbing av vuxna är hur äckligt som helst!

Då måste man säga ifrån!!
Kramar dig!!/ Vivan!

slideshow