måndag 6 april 2009

Trädgård..

Jag vet att jag någon gång sagt att hus är kul men inget för mig kunde liksom inte se mig ligga & pula i trädgård & fixa med allt som hör till. Med tanke på min spindel fobi & andra småäckliga kryp.. Långt borta i min värld fanns denna hus bild...
MEN (hmm finns alltid nåt men med) så träffa jag ju Mr Love & med han hörde då denna trädgård..Hmm ;)
Så denna dag har bestått av trädgårdspyssel och lite mera pyssel..Vilket nu har resulterat i att jag ligger som en zombie och har nå inte en enda bit i kroppen som inte värker och är öm.Fy Faän..
Men vad vi har fixat, har hänt en del och resultat piggar ialf upp sinnet när kroppen strejkar.. Jocke imponerar på mig var gång han gör något..Ser så enkelt ut när han ta sig an något..Hmm : ))
Imorgon ska vi fortsäta om orken finns annars blir det en solstol om solen behagar titta fram Och blåsten fösvunnit..
Snart äre ju Påsk Ihha : ))
Tänk nu på att Tins ÄLSKAR PåskÄgg!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör du?älskar påskägg?;)
Kärlek i mängder..siss

slideshow