tisdag 7 april 2009

ÅterIgen TrädGård`s Pyssel...

..Och en ännu ondare kropp. Gnälligt kanske men har en så grym värk.. Men har ju en knuta på höger skulderblad som blommar upp då & då.. Och nu sitter den där och trycker på så jag inte kan andas in & ut ordentligt utan att det gör ont :(
Knäckte mig på jobbet förra veckan & nu allt pysslande i trädgården har gjort det etter värre.. Ringde knotknackaren men dom hade ej tid förräns om en vecka..Men imorgon ska jag inte arbeta med kroppen mer än nödvändigt ialf..
Kanske åker jag till Motala en sväng & pussar på Mille som fyller 1 År shit vad tiden går.. Han är härlig han..
Men back to the garden..Vi har krattat ihop 10 sopsäckar med löv..& då är inte allt riktigt klart än..Pysslat med rabatter o gjort nya så man kan så lite göttit till sommaren..Dill,gräslök & persilja.. En rosenbuske ska jag köpa mig & rå om : ))
Häcken är kapad.. OCH ihopbygget av huset 6 garaget är nu på börjat.. Ingen vacker syn kan jag garabtera men den som väntr på nå gott väntar ju allt som oftast to Long ; )
Nöjd med denna dag oxå trots lite krämpor..Men kan la kalla det Träning infö Beach 2009 Hmm Nicey!!!

Och lilla tiger som idag fick somna in & nu få leka med Shais & Rollen..Lilla nysare..Du var en rolig lite filur du..
Kärlek till er som förtjänar den (L)(L)(L)

Lite bilder från "Dagen Trädgåd!!"



1 kommentar:

mamma sa...

Jaa det blev ju både fint o inte,men så småningom så blir väl allt det.

slideshow