fredag 22 maj 2009

22 MaJ

VA dagana går fort men värmen vars är den?? UteMöblerna står framme & blommorna blommar & solstolarna vänta på att bli inliggda..Men väntan den väntan jobbig den..
Händer inte så mucho faktiskt..Jobbar & jobbar lite mera..
I måndags var jag i Hallsberg & besikta bilen..Gick genom utan något att anmärka en bra biler sa dom : )) Hade bara slarvat bort varningstriangeln..Sen blev det en tripp i affärern för att shoppa kläder men blev till hemmet istället (Y)
I Tisdags åkte jag till Motown..Mormor är hos mor & hälsar på så var där & krama henne en svänga sen blev det en fika med en gammal arbetskamrat te mig Ingela ´Thanx :)
Så tog jag & syss en vända på stan med barna & då shoppa jag Så kul så nu har jag lite nya kläder & skor..Va länge sen ja handla :) HiHi..

I torsdag hade jag mitt 1:a kryddparty Thanx Angelica : ))
Va kul men fy va nervigt jag blir ju som en tomat i fejat & stammar..Usch Men Stina var med & höll i det så ja skulle lära mig..Tack & lov.. Så på Torsdag ska jag te syss & hålla låda igen.. : ))..
Kryddparty??? Ring Mig (Y)

Nu ska jag fortsätta glutte på Talang HaHaHa KolMårdsTroll : )))

Ha en tRevLig Helger allihopa

Inga kommentarer:

slideshow