måndag 25 maj 2009

MånDag & En JobbaVecka..

Vaknar till mulet & ruggigt..Men gör mig in get kan jag säga då jag ska vara instängd från 10 till 22..
Blir en härlig arbetsvecka.. : ) Ledig torsdag o fredag.. På torsdag blire Örebro & sen till Syss på kvällen för lite kryddparty : ))
På Fredag blire lite mys & gott..Jocke slutar sit nuvarande jobb nu på onsdag & har semester te den 29 juni då börjar han ett nytt D blir nå super truper..Så lite ledigt med beställd sol & värme (Y)
Helgen har varir så bra så.. Pysslat lite & grillat & haft det allmänt trevligt me grannar bror..
Imöra kommer mor men jobbar ju som en tok så träffar inte henne mer än över en kopp Java..
En liten yuppdatering från the woods.. Ha en trevlig vecka ni raringar där ute <3

2 kommentarer:

Syss sa...

Värmen kom till slut:)nu e det ap varmt..skööönt!
SNÄLLA ta mig hemifrån NU ,Micke O Mollie gräver gräv maskin på trädgården,låter som satan...:/

Torsdag syns vi,ha det gott..
Kärlek tillbaks.

Anonym sa...

Trevlig helg vännen!
Kramilkramen!
Hoppas vi syns i kväll så att jag får ge dig en kram!/ Vivan

slideshow