söndag 17 maj 2009

En seg Pms dag..Hates pms,förstör det mesta som kan tänkas.. Humöret framförallt..
Jobbade imorse och varmt ha det varit fattar bara inte riktigt varför de måste blåsa så in i norden..Lite pyssel men mest bara varit..Ajaj i magen.. Har ju gjort om sovruet och idag satt jag Jocke på lite målning igen ;).. Han fick rita dit ett väggord på sovrumsväggen..Blev såå bra : ))


Snart är sommaren här & alla pratar semestrar..Blir en aningen avis på att alla diskuterar deras ledighet & va dom ska göra..Jag med vill vara ledig ju..Men jag jobbar semestern "BitterTina"!!!Bara få åka iväg en liten sväng se nå annat göra nå kul..Bara kunna släppa tanken på jobb,jobb & jobb..Njope blir la att vara hemma & jobba resurstider..Ska ha Molls ialf ta henne till Skara :) Det lilla kan bli nå stort.. Va gla för det man har..
Om ingen vill följa me mig & göra nå kuligt ngr dagar?? : ) Öppen för det mesta (Y)
Nje ska lägga in lite schematider nu..Sen blir det min bästa vän som står på tur SäNgen..
Imöra ska jag besikta bilen..Hmm O tisdagen närmar sig nu..BläHä ska dra ut en tand..Magen rider sig bara tanken slår mig AjAj..

Be Back Tomorrow med gladare miner : ) Tänk vad tråkigt allt skulle vara om man alltid var : ))..
PöZzAr

6 kommentarer:

Anonym sa...

mm man kan o vill inte alltid vara glad..Hoppas dagen d är bättre!

roligare att fara iväg på vintern,tänk så:):)

..o tänk på vad som väntar er istället:)
STORT!

kramisar Syss

Tini`S sa...

Det är stort,men hindrar la ingen att åka ngr dagar :/
Men du & jag kanske ska dra iväg??Du som vill komma hemifrån?? Hi 2 dagar..Tänk På Det Du :)
Ingen Comment om The wall??
Kram

Anonym sa...

aha...missa o kommerntaer Wallen!för den skiter jag i!!!:/
hm fin !

vi kan åka men du vet e ju faktiskt iväg 3 veckor,men följ med dit?åtta av dom dagarna e ju jag o kidsen själv,kan du vara med oss:)
varför inte?

puss

Tini`S sa...

Hmm varför inte? För jag jobbar HELTID DÅ!!! :(

mamma sa...

Så fint så.

vivan sa...

Gud va snyggt det blev...ni är sååå duktiga1
Kramen!

slideshow