lördag 16 maj 2009

TinS SchLAger"BedÖmnIng" : ))

SchlagerKväll nedbäddad på en madrass i v-rummet med love.. Cool Inledning..Nicey I Like Diman ;).. & Cirqu The Solei (elr hur d stavas) är ju SÅ Grymma :))
Men undrar nästan om det är nån maskerad ikväller elr folkadansadräktstävling?? Jag saknar den gamla goda tiden..När det va Schlager Låtar ni vet ren schlager.. :(

1 .Litauen.. Ballad-Oki
2. Israel.. Njope inte bra
3. Frankrike.. ballad..njope int i Schlager
4. SvErigE..Ihhhaaa BÄST :)
5. Kroatien.. SKIIIT!!!
6.Portugal.. Nje va pinsamt..HippiE Yej
7. Island.. Ballad.. BRa Tycker Jag Om :)
8. Grekland.. PopIg SummEr Plåga.. Lit EtYpe KopIA
9. ArmenIen.. Hmm Vet I FAaN??Lit TjAtig...
10.Ryssland.. BLÄHÄ
11. AzErbajDzjanS..SVENSKA ARASH.. Bra Gillar den PoPiG
12. BOsnIen.. JesPEr blomQvist KopIa ;).. Ballad.. BlähäBlaHA
13. MolDavien.. ShIrleY Kopia?? Njo kan int riktigt med folkadans asså :/
14. MaltA.. Kopia=KikkI DaniElsson HiHi.. BallaD.Jag GILLAR Denna :)
15.EsTlanD.. Fioler Ä inte Tins Största....
16.DaNmaRk..Denna Låt ÄLSKAR JAg HAn har Ronan Skorr I rösten <3
17. TysKlaNd..MamBo Nr 5 KopiA.. Men Lit bra ialf, te grillen i Summer
18.TurKland..Låten är ju en kopia av Ruslana HäHäDinkDink.. ToTäckTäck..Hmm
19.AlbanIen..CloseMyEyes..Jo när jag gör det GILLAR jag Låten men va äre för Koregrafi?????
20.NorGe..Oki seriöst..Säger inte att låten int är bra,men fattar inte vad som är SÅ bra med den?? MusikalLåt..Jajajaja..
21.Ukraina..Denna är visst förhandstippad.Öhhhh?????Kan ho inte visa lite mera av snippa elr?Åmande åbäke Uhh
22..Rumänien..Jobbig Låt..Denna tjeja har tro mig dom mest målande tutta jag sett.Skuggade för se stora ut..Hmm kunde trixen jag en gång i tida HiHi..
23.England..Fin låt kanske men I Dont Like Sry Andrew :/GapIg
24.FinlanD..Står nå i sommar på kanalfesten under en stor disco kula o dansar dom lurviga te denna låt : ))) PopIg, lite E-type LookAlike
25.Spanien..Inledningen va grym men tappa nå lite..

Kan sist nu innan röstningen tycka att många låtar blir bättre om man blundar o slipper se eländet vissa har på scenen!!!

Fy Valingen nu är magen i Olag..Nu är röstningen avslutad..Spänningen stiger...Vill det ska vara över med Sverige som vinnare så jag kan nanna kudden..
Ska ju upp snart börjar 7 & slutar 22..Ledi mellan 11-14..Hatar dessa hästapass men men vad gör man inte..Bit ihop & se glader ut Mmm..
Kommer nå sova gött inatt..Börja pula med vårat sovrum i fredags..Målade om & det är såå snyggt..Ni skulle se :) & det blev klart idag Thanx LoVe <3..
Pust..
Nu Ni Håll Tummarna...
Oki 4 Poäng från Malta..Hmm en början ialf..Men nu har Norge dratt ifrån fattar inte Sry :(
Tack Island för en fjantig 3:a..
Nje sry men jag är ledsen på att europa har kärat ner sig i en norrman så nu säger jag GodNatt & Malena för mig är du bäst..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ute o cyklar..
Alexander är bara "the one and only"
..Den 14 juli blir det allsång på skansen-Han ska nämligen dit..följa med?hihi

Se en postivt sak med det hela:Vi kan fara till Norge nästa år:):):):)

Jag är mer än nöjd som du vet.
jobba lugnt imorron så hörs vi snart..

Syss

Syster Yster sa...

...hm glömde säga att: i miss u.

Motala i veckan?

Syss

Tini`S sa...

Hej du.. Jag fattar inte va du ser i han?? Elr vad halva europa ser i han..O visst är sången bra men inte så väl..JAja fattar nada..
Motala på onsdag,ska te angelica o ha kryddparty..Så kommen en snabbis på en kram..
Jobbar typ lite för mucho nu säger min kropp men men så kn ej stanna..Hinner ej :(( Men vill..
Nu ska jag åka te Work..Puss& Kram

Syss sa...

inte halva europa va?:)
aa vad sköj syns då!

mm får komma hit o "vila"upp dig då;)

krams

slideshow