tisdag 30 juni 2009

Hahaha ;)

..Ibland kan man förundras över sig själv.. Satt & läste ngr bloggar då jag kom på att jag har ju med en blogg!!!Hmm den hade jag glömt bort..Lite pinsamt & nu delar jag med mig av Ms Snurrpanna her self : ))
Men men dagarna har gått undan sen midsommar kan jag lova.. Hade en trevlig midsommar i trevligt sällskap lugnt & skönt med god mat & lite kubb & tjogrejer..Så blev det ju inte sämre av att det var en lita besis Willhelm med oxå..
Började jobba förra veckan på mitt semvik..SAMMA dag som denna sommar värme kom!!!! Det var ju det jag sa..
Men är kul att komma igång, gå på schema & veta vad man har framför sig.. (Y)
I torsdags åkte jag o hämta lilla Molls : ))).. Tog ju en tripp till Skara i fredags med va oxå bror & Sagis..Dom där små är som katt & råtta - ler & långhalm..Så mysiga & goa med ett sjujäkla humör..Tog musten ur oss ett tag men det var det värt.. Hem & i princip däckade.. Tar på krafterna att sola & bada ; )
Tog en tripp te Motown & lämna Molls & baby satt lite när syss svira & micke brumma ;)..Blev en shoppingtur på staden med såklart..Så nu har vi fina klockor på handlederna & Nicey`a tröjor : )
Lilla mor har varit här ngr dagar.. Men har ju jobbat så
Ja de var det roliga..Tråkiga är ju då att nu Ä man gräsänka åter igen suger stort kan jag lova..Speciellt nu när vädret är som är..Myskvällar med en sjl ä ju inte lika uppeggande precis..Miss Yaa.<3..
Men är snart torsdag.. : )
Sen fredag då vi ta en Party kväller i Motala Ihhha..
Kram Kram

Aaaa en bild på vår nyinköpta ellösa Telefon : )))


2 kommentarer:

Louise sa...

Tack, va kul att höra. Själv känner man sig som en svettandes flodhäst :/
krams

Anonym sa...

Vilken snygging till telefon!
Ha de gött!!!vivianne

slideshow