fredag 19 juni 2009

Glad MidSommar..

Till er alla vill jag önska..Fatta att solen är här Ihhaa Med lite blåst men hellre det än regn : ))
Haft lite teamwork här på morron Love & jag ; )

Vår första tårta vi nånsin gjort : )) Inte illa den ska intas ikväller efter grillning & mYs..
Nu drar vi te grannarna Stina & Peter & Stinas Syster med Sambo & Bebis : ) För lite sill lunch..
Sen lite Kubb & Crocket & Jordgubbar Me glass..
SEN grillning & bare vare & då kommer Bror Sagis & Sofie o Joinar oss..
Ja det var min midsommar Hoppas på en underbar dag..Och det jag hoppas jag ni alla får : )
& till sist Grattis Kramar Karin till er lilla MidSommar Tös : ))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken finer tårta ni har gjort tillsammans då!:)ME LIKE..

vI har precis kommit hem efter små grodorna dans kring stången,o jordgubbar Molls hos modret..Regnar lite pö om pö:(

Ha en mys pys kväll det ska vi ha..

pözz syssis

mamma sa...

Mmmm vad sugen jag blev då,smaskig tårta.

slideshow