söndag 26 juli 2009

BitterFittan

Jope är nog jag just nu.. Nje blir bara irriterand på människor som gnäller & gnäller men gör precis tvärsemot.. Och inte blir jag mindre irriterad på människor som beter sig som svin mot allt & alla o lika fan så får dom chans på chans..För att åter igen visa vad dom egentligen går för!! Sen gnälls det ialf.. Visst människor ska visst få en andra chans absolut men den 3:e & 4:e..Hur många ska man ge??? En del förtjänar helt enkelt inga fler chanser..Det är dom som på andras bekostnad lever vidare som hela tiden vet med sig att dom gör fel inte mot en person utan fler ändå för att vinna på det själv..Det är inte oki..Inte när man sårar andra medvetet för må bra själv för stunden..Blä!!!!
Är på dåligt humör som vissa vet om men går nog över snart..Ska bädda ner mig så kan nån väcka mig om 1 vecka elr 2!!! Men blir bara så pissigt förbannad när folk ger sig på andra, som inte kan säga ifrån!! Så dom ska må dåligt..Självförvållat iofs..Kanske..

Solen kommer och går..Regnet har blivit en vardag just nu.. Blåsten likaså..
Imöra ska jag rulla ner te Ullared & shoppa loss med förmodligen resten av sveriges semesterbefolkning..Men men det gå det med..
Nje sticka lite nu då oki..

5 kommentarer:

vivan sa...

Nu har jag semester!!
Du får tala om när du är ledig så jag kan komma och dricka java!

Nu skall jag kolla Lotta på Lisseberg!
hoppas du haft det kul på GeKå`s!
Kramilikramen!

Anonym sa...

Tänk dig att du ska köpa en bil. Du tycker den ser rätt skruttig ut, men försäljaren ser dig troskyldigt i ögonen och försäkrar att den är i toppskick. De flesta människor tänker då: han skulle inte ha mage att stå och blåljuga mig rätt upp i an- siktet.
- Det kan till och med vara så att fastän vi med vårt förnuft inser att han ljuger så kan vi ändå inte fatta det känslomässigt, eftersom han inte visar några av de små, subtila tecken på lögn som vi lärt oss och som vi brukar snappa upp undermedvetet.
Så vi slår till, och köper bilvraket.
- Och sedan, när vi har gått, så står han och hånskrattar över att han lyckats lura ännu en idiot!

Anonym sa...

btw syrran..det var jag som drog den historian..
men antar du fatta det..
kram syss

Tini`S sa...

Visste jag du syss : )
Vivan kör heltid nu :/ Men på kvällarna är jag ledig : ))

& Syss.. Vet du om det finns möjlighet att låsa bloggen för en enskild individ???
Nyfikenheten har börjat störa mig..Ip nr blinkar & irriterar sig du vet ;)

Mickan sa...

haha va o du e..kanske vet why?;)

har inget bra svar där syss..bara att du gör som moi;)

slideshow