söndag 13 september 2009

En Stoor Ursäkt...

För dåligt bloggande..Inte för min uppdatering utan för fruktansvärda bittra inlägg. :/!!
Men bitterfittan är nu hoppas jag borta för gott..Den tog över mitt liv där ett tag som den säkert gör i andras oxå då & då (Y).. Så alla har vi la våra Up & Downs..Inte bara jag inte ; )
2 månader sen sista raden oj vad det har hänt grejer..
Sommaren är förbi.. Hösten är på intåg..Gillar hösten jag OM den kunde få komma men tycker bara att d kan bli jobbigt med värmen (förlåt) som kommer då o då först görvarmt sen pissakallt!! Bestäm hur det ska vara istället!!!
Höstrugget får komma nu så vi snart kan få snö : )) & sen Juleafton ;)

"Renovering" & pyssel i huset är nu så gott som klart..V-Rum & kök klart.. Lite återstår på övervåningen..
En lita värmepump väntar vi bara på som skall installeras inom SNAR framtid..Brrr
Äger nu en lita Golf istället för Toyota Bettan :( Men ska snart inhandlas en lite större bil till : )

Mmm har sedan 2 v en lita ring på fingret : )) <3
Och även ett litet Pyre i magen som förväntas titta ut i Mars det ni : )) <3
Sitter & ler & skrattar lite gott åt hur livet kan vända & på en gång & ge så mycket..
Är lycklig & förväntansfull..
Skulle ju in på en provrörsbefruktning nu i Augusti..Men ödet ville annorlunda (Y) Pust..
Så nu ser jag framåt & hoppas på det bästa att allt ska gå bra.. Som jag har längtat..
Har varit en pina för allt & alla omkring mig och det ber jag om ursäkt för men faaan va dåligt jag mått :/ Meeen nu har det släppt : ))

Ska nu krypa ner ska upp & jobba imorgon härligt, förutom att jag har jädra svårt att ta mig upp på morgonen UrK!!
Jocke åkte nyss iväg till Stockholmia för jobb så lite tomt & tyst äre här..Men tyst äre la i skoga ;)
KärleK!!!!

7 kommentarer:

helenesskolsida sa...

MAn får vara bitterfitta och det låter som du har haft rejäla anledningar till det också!

Stort Grattis till både ring och bebis! Ta hand om dig och magen nu!

Många kramar!/Heléne

Amår sa...

Gud va kul med en liten. Jättemånga grattiskramar från mig!
Anna

Madeleine sa...

Hallå! Hitta hit via Viviannes blogg. Bitterfitter är vi alla till mans. Fin blogg. Kul med en liten bebbe. Madde

ANNA sa...

Man har all rätt att va Bitterfitta ibland..
O ETT STORT GRATTIS TILL ER!!
kram Anna

Mickan sa...

Oj!ser du har bloggat:)skoj syss..o skoj att du är tillbaks på alla sett o vis:)

Mars månad är visst en bra månad..kan jag tycka;)

Kan bli en fin födelsedagspresent till min lilla troll Molls då:)
Kusinpresent..

tror du bara kommer må bättre o bättre nu,trots allt så är det värt varenda krämpa när din bebis ligger där på bröstet ditt!..kärlek ..

kramisar

Anonym sa...

Ja verkligen tur du blev bättre ganska trälig där ett tag

Tini`S sa...

Till Anonym..
Mmm men jag erkände det ju ialf : )) Vem du nu är (Y)

slideshow