måndag 21 september 2009

Måndag...

Som systra min typ hatar ; )
Många som gör kanske?? Äla en trälig dag..Måndag en hel vecka framför sig te helg.. Mmm..
Jaja.. Är typ sjuker igen haha lyckan att vara frisk vara i 1 1/2 dag Jippi..Njee går la inte under men denna huvudvärk går inte av för hackor inte..& Hostan på den!! Gick idag upp ur bingen kl 16.30 Pip.. Trötter? Jovars.. Men läkaren ringde om mina prover & har Influensan men inte Svin Ihhaa..Pustar ut fick höra om någon som kände nån som fick den & fick vara i karantän typ 3v.. :( 3 veckor hur länge som helst så tackar för den flunsan jag fick (Y)..
Ska in & ta nya prover imorron så får vi se sen..
Vill tillbaka till jobbet nu..Saknar det, o vill ju gärna jobba lite så man kan få ut lite pengar te nästa år..Hur nu det systemet fungerar?? Föräldrapenningen alltså?? Men har ju en del runtikring som typ kan det på sina 10 Elr?? Mycket med det jordiska minsann...
Imöra kommer mor hit o ska stanna hmm vet ej hur många dagar men skönt att få hit henne.. Är man 32 får man vara lite ynklig & bli mamma sjuker ;)

Nje ska ta mig en dusch & sen bänka upp mig i soffa & titta på Färjan & det hemska programmet Hollywoodfruar så dåligt så man kan bara inte missa det!!!

& Thanx bror för the dinner <3

1 kommentar:

Mickan sa...

öÖÖÖ...vänta nu:Tack bror för middan?what?
tell me more tell me more!;)

Ja måndagar går fet bort-kan man utrota dom?

Mådde du bra skulle vi oxå kommit o hälsat på;(attans bövel!

Bebis tar all din energi..

Btw Anna Anka är som hon är,men Maria är rar hon..
Go girls;)

Älskar dig.

slideshow