lördag 19 september 2009

En Dag I Vårens Tecken..

Känns det som ialf : ) Underbart väder.. Städat & donat & Jocke har fixat & grejat & jag har upptäckt att det fanns ett plommonträd i vår trädgård Jammi :)
Mår idag så bra :) Hmm har liksom legat till sängs sen i Onsdags då nån sa bli sjuk & vips så blev jag sjuk direkt.. Jag skulle ju Te Motown men det sket sig.. V-centralen skicka mig igår te örebros akut till infektionsavd där de tog alla de lustiga prover..Hade svininfluensa symtom & så med ett litet Pyre i magen så vart d la x koll.. Haha fick gå med munskydd fy vad man känner sig utsatt..Men vad det var får jag reda på på måndag när de odlat klart mina bakterier..Är nå en vanlig lita influensa.. Fy faaan va dålig man kan bli..Trodde d va som att va förkyld men icke sa nicke när man får hålla i höve för det inte ska trilla av då har man huvebang!! Blä & vart har jag blitt smittad då?? Jo på jobbet så klart..Skulle ha nå för detta yrke ibland :(
Men nu knaprar jag medicin & mår bortsett från en jäkla rethosta så bra man kan Yeah!!

Hoppas på att få jobba lite i veckan..Mor kommer på besök Tisdag Te Onsdag : ))
Önskar syss kunde komma snart med :/ Hmm :)

Lägger ut Ngr kort på vårt nye V-Rum & Kök..Vet ju en som gärna ville se : ))
Ha en fortsatt underbar Dag <3

4 kommentarer:

Thez sa...

Åhh va fint :):) fast nu är det fasen dax att jag kommer o ser det hela live. skönt att du mår bättre nu iaf. hoppar det inte va svinis utan bara det "vanliga". Kram på dej

Tini`S sa...

Det vart lite skillnad ljust & gött :))
Ja du underbart att må bättre trodde fanimig att jag var döende :/ nje men huvevärk kan få en att sjunka rejält.. Är nå bara den vanliga :) Får inte jobba förräns svaret kommer ialf..
Kom & hälsa på du..Tomt häruppe ibland :``(

Mickan sa...

plommon...mums!!...
Jag får ta med snorungarna o komma några dagar snart..promise..Innan den 8:e skulle ju vara bra:)

krya syss..

krams

ANNA sa...

Fint det blev!! Jag vill ha Wokkryddan=) Kan jag beställa den av dig?
Kram

slideshow