torsdag 8 oktober 2009

Full Rulle..

Trots ledsamheter :/
Idag kom mor upp med Mollie & Mille..Nu ligger dom & sussar gott en i sängen & en i soffan bredvid Myspys kan jag säga :)
Men har vart fullt ös hela dagen Mollie & Saga har varit älvor & haft MammaMia låten på repeat Om & Om igen & dansat & Tjoat haha Kusin Love.. Kuligt..

Mina Söta "LåneBarn" : ))
Så nu sitter jag o pustar ut i soffan & inväntar att My Love ska komma hem han har jobbat i Danmark i veckan..Saknaden är ibland grym men bara & bita ihop!! BläHä..
& Imorron blir det varmt i huset : )) Får äntligen värmepumpen installerad 07.00 PIP..Så göttit så..
Kanske är helt körd nu men jag vill ha snö..Ska det vara kallt ja då kan det lika gärna vara vitt ute..
Pyret mår nog bra ialf om man ser på min ändrade figur Hmm.. Haha mardrömsscenariet är att jag ska brås på Mor & syss Sry!!!.. I så fall ser jag ut som en myspys Tina med gungande gång haha ja kuligt ;)
Lite värk & trötthet men men la så det ska vara..
Längtar..
Nu ska jag bära in en sovandes Molls te sänga sen blir det en dusch & bingen för mig med..
Ta hand om varann... <3

4 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Kroppen förändras så är det bara och har syrran och mor din liknat varandra så blir nog inte du ett undantag ;-) Själv räknar jag kallt med att gå upp 25 kilo även denna gång om jag ska se vad vågen visar nu ... :-( Men ja, det är dte väl värt? Man får ta tag i resten när bebis tittat ut. Jag gick ändå ner rätt snabbt med David och då åt jag som en häst! Helt otroligt!

Kram på dig!!

Mickan sa...

...mardrömsscenariet är att jag ska brås på Mor & syss !?

Wtf menas med det`förstår inte riktigt! gick ju BARA upp 27 kilo..det e inget;)

saknar mina barn nu:/
men ser ut som dom trivs hemma på bygden:)

kärlek..nu ska jag sova igen..

Tini`S sa...

Jag får ta det som det är : )
Bara det kommer ut ett friskt litet Pyre :) <3

Vi har haft det kanon Syss : ))
Mollie grät för hon ville vara kvar..Så nu skulle hon be pappa skjutsa hit henne igen : )

Dom har varit helt underbara..

Sweet Dreams "Dolly" ;)

mamma sa...

Dom små barnen hade ialf ett par roliga o härliga dagar tillsammans,även om deras mormor o farmor inte hängde med fullt ut.

slideshow