onsdag 14 oktober 2009

Idag Äre Kallt Riktigt Burrigt!!!


4 Grader här i skoga MINUS!!!..Bara snön som fattas ; ))
Vakna tidigt imorse för att vara mig nu alltså...08.30 knacka det på dörren hmm lite panik..Då vare brandinspektören som skulle glutta på kaminen hade jag totalt glömt bort men mitt minne har jag tappat vars det vet jag ej???? Så kom upp har värsta energin idag : )) Den tar jag vara på kan jag lova..Kan ju likväl vara borta imöra..
Så åkte & storhandlade fyllde vår nya fina frys..Bakat lit bullar (Mammi Dom är genomstekta!! nje gräddade ju!!!), städat, målat dörrkarmar utomhus fy valingen frös nästan rumpan av mig trots att den nu består av lite mera fett men bara LITE varför sätter sig allt på arslet???
Ätit lite raggmunk.. Ja bara & hitta på nå nytt & sätta händerna i..

Igår var vi i Örebro på Ultraljud : )) Mysigt & se att det faktiskt ligger ett lita Pyre där inne som sparkar o snuttar & att se hjärtat är ju fräsigt.. Helt otroligt : )
Så blev den 17 Mars som beräknat datum trots att jag nu tror att den pluppar ut den 14 Mars..
Så gjorde vi ju något som jag ALDRIG trodde jag skulle göra..Vi vet vad det är..Mmm Såg det lilla könet..
Har alltid sagt att det ska man ta som suprice..Men ändrat mig uppenbarligen alla har sina åsikter om saker & ting & man kan ändra dom är ju inte mer än mänskligt men jag erkänner oxå att jag sagt ALDRIG förut!! Mycke aldrig som man gör ialf..Bara man står för det..
Men som sagt nu vet vi vad det är..Och jag är lika glad nu som innan jag visste!! Bara lilla pyret kommer ut friskt & mår bra så är jag glad!! : ))

Mmm livet är en vetenskap & ingen lätt gåta att lösa..

Ha nu en underbar härlig kall höstdag..

3 kommentarer:

Mickan sa...

vad goda bullarna ser ut!!ta med nästa vecka:=)

Klart man kan ändra sig,,är väl sån man är?
Vad ni gör är upp till er:)

är ju erat barn:)

syns snart!

pussss

Tini`S sa...

Precis : ))
Men inte bara det som var tanken..
Tar med bullar dom va faktiskt himla goa : ))
Sweet dreams <3

Mamma sa...

Sicka fina bullar då

slideshow