måndag 19 oktober 2009

Vet Inte..

Vad man ska skriva riktigt?? Är lite lost för tillfället :/ Minnet sviktar & orken är borta.. Är typ kroniskt förkyld vilket går mig på nerverna snart Fattar inte hur svårt det kan vara att få sig ett litet immunförsvar ialf Litet litet allt jag begär..
Minnet det lilla jag hade vet jag inte riktigt heller vars det tatt vägen?? Skulle jobbat i söndags vilket jag gjorde men åkte till fel arbetsplats där alla inkl jag trodde vi var dubbelbokade.. Jippi skönt det för är ju en del att göra på morgonen men när jag sedan kolla min tele 3 timmar efter påbörjat pass japp då hade dom ringt från det andra stället & undra vars jag var?? Pinsamt?? Njehe.. Jag säger då det..Jobba gjorde jag ju ialf dock på fel ställe.. : )
Ska åka till Motown imöra..Sen på Onsdag vidare till Ullared Det gillar Tins : )
Shoppa loss juleklappar & ngr tomtar blir d nå allt ;)
Nu inväntar jag bara snön..Och att det ska nalkas jul o sen att jag vaknar upp & det är Mars :))
Sitter & kollar på diverse sidor för att hitta ett namn te pyret..Men är lost där med har verkligen inget namn jag verkligen fallit för..Innan jag blev med barn hade jag hur mycket namnförslag som helst men nu äre tomt..Elr vi har ju ngr men det måste ju klicka..Hjälp??
Nje ska ta & nanna kudden kanske så jag orkar med dom närmsta dagarna..
KraM & Heje

5 kommentarer:

Mickan sa...

aha..va ser mitt öga..du klarat själv;)

Syns snaaaaart

pözz and love

ANNA sa...

Hoppas du blir kryer snart.. Immunförsvaret blir ju tyvärr inte bättre av att man är gravid..
Å lycka till i Ullared o hoppas du hittar mycket fint..
Kul att du kommer t mig den 2:A nov..
Kram Kram

helenesskolsida sa...

Minnet och att man yrslar till det kan du tacka bebis för :-) Jag är lika glömsk och snurrig själv, ska vara glad om jag har koll på var jag själv är ;-)
Här är det täppt i näsan konstant och jag snörvlar och nyser men är inet förkyld. Även nästäppan går att tacka bebis för så det blir att missbruka nässpray för att få någon andningsglugg.
Men ja, det blir bättre nån gång, när amning är avslutad eller så? 2011 borde vi vara bättre i knoppen :-D

Kram!

Tini`S sa...

Ja du Syss fick ju ingen hjälp ; )
Ses Snart..
Haha tack Helene 2011 ; )
Mmm har hållt mig borta från nässprej då mina slem hinnor skriker sluta!! Men har fått recept nu på nasonex.. Ett jävla skit!! Sa det te Jocke enda gången jag är frisk är på sommaren så dags för en resa snart : ))
Anna.. Mmm ullared here i come..Hoppas på att få med mig julklappar hem ialf : ) & att d inte är så hiskla mycke folk :(
KramaR

Tini`S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

slideshow