måndag 23 november 2009

Rain Rain Vars Är Snön :(

BloggNing..
Måndagen är nu till ända..Regn & rusk..Bakat saffransbullar hade önskat mig lite snö så känslan kom julekänslan!!!
Men snön har till på fredag på sig att komma då jag fyller 25(=33)Hmm ;)
Äre snö på min födelsedag då infinner sig stämningen med pyssel & pynt & bak : )
Om inte är hela december förstört..
Var ju till affären O handlade..Och själklart körde jag in i en trottoarkant med nya bilen så ngr grejer på kofångaren paja & även repades..Det jag skulle undvika hände förmodligen pga att jag hela vägen till affären satt & tänkte..."Tänk nu på att INTE köra för nära kanten" Så tackar för att jag har en hederlig golf kvar som jag nu tänker åka i i fortsättningen!!! Jag klumpig?? Njehe :(

I helgen hade vi kalasis för Jocke & mig med familia.. Alltid full rulle & alltid kuligt när dom kommer hit..Och tack för fina presenter &; livligt sällskap :)
Har en del kort men denna video måste bara ut..
3 syskonbarn + abba = denna film


Haha <3

Jocke hämtar imorgon vårat nya badkar : )) Men kommer ju inte hem förräns på torsdag då men GUD så skönt det ska bli Varmt & Gött O MysPys MEN alltid ett MEN.. Är inte så niceya ben på detta kar så vi får slå våra kloka ihop o komma på en annan benlösning.. Hmm...

Ska nå sova lite granna..Tills Kissepausarnas paradis väcker mig.. O en kick här & var.. Trodde aldrig att jag skulle få uppleva att ha ett Pyre i mig.. Känslan av att det finns ett liv där inne.. Lite läskigt men samtidigt helt underbart : )

Love<3

3 kommentarer:

Mamma sa...

Där var det fart på dom små liven...

Mickan sa...

MOHAHAHAHAHAHAHAHA
VAD sysslar Saga med???
Snälla ni bönder,lär henne dansa ;)

Underbart!

krams banan

Tini`S sa...

Tycker hon är grym Haha : ))

slideshow