fredag 27 november 2009

HippHippHurra På MIN Födelsedag : ))

25 år var det japp.. Hihi nje men 33 men känner mig ju som en snärta ;)
Tycker bara dagen kunde gett mig lite snö..Jäkla vädergud..Grrr...
Kaffe på sängen & massa paket fårn Love.. :)
Ett Wii så nu blir det spela av Ihha. :)
Fina kläder med hade han köpt..Skjorta & linne & morronrock (Y)
Haha & en lita badanka jag kan leka med i badet ;)

Fick igår hem mitt badkar så den blev invigd men hmm var inte lätt att röra sig när man väl hamnat i..Mage=Ivägen.. Men gött vare :)

Inväntar nu kvällens gäster..Peter & Stina Bror Min & Maria..Blir lite mat Idol & WII..
Så hoppas på en kulig kväller där JohnBlund kan hålla sig borta..

Lägger ut lite kort imöra på lite kuliga grejer :)

Puss & KramIz

1 kommentar:

Sofia sa...

Grattis på fördelsedagen, Tina =)

slideshow