söndag 23 maj 2010

Tiden går...


Tiden den går fort igår blev lilla Pyret 2 Månader..Vars tar tiden vägen?? Men så kul o se hur han växer med.. Han är goer han & så snäll.. Ler & skrattar för det mesta om inte magen vill jäklas ett tag..Sover typ hela nätterna men på dagen tycker han d räcker med små stunder på en halvtimme då & då..
Har insett hur kul det är att slå på Laban i sitt lilla baby gym =) Spegeln är lite otäck däremot..När han ser sig sjl då tappar han andan Haha Sweet.. & babysittern tacka för den annars är man lite handlingslös här hemma..Men i den sitter han o "pratar" men i köket då somnar han till..Inge kul & "göra" tjejgöra kanske?? ;)

Finns inga ord hur underbart det var att bli mamma trodde ju aldrig jag skulle bli det om sanningen ska fram.. Hade mina 3 underbara syskonbarn <3 som jag la min tid på ..Men har ej glömt dom nu heller!! Dom tar hand om sin lilla kusin dom =)
O mojmoj kommer då & då & nattar över det gillar han lilla Noa.. Så då har man tid till saker man ej tänker på ska göras annars..

Ja livet är helt enkelt komplett nu måste jag säga.. Lugn & harmonisk det är så jag känner mig men klart hormonerna tar över då & då.. Men gråta måste man(Y)..

Ska ta o baka lite idag.. Har ingen Tv sen 2 dagar då åskan slog ner som en bomb här hemma Rädd Jag?? Jovars.. Va läskigt det blixtra ur kontakterna då var jag ej katig måste jag säga.. Så bakar & pysslar medans Jockes rastlöshet över att ej ha tv snart gör mig galen ;) Sry Bejb <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja att bli mor är det bästa som livet kan ge en..
Miss u..Men vi syns u idag =)

Hoppas era kanaler snart går i värt fall till på lördag!!Annars får du komma o fira med oss :)

puss o love syss

slideshow