måndag 17 maj 2010

Opsi..



Tina världens bästa bloggare =) NOT!!
Har massa att skriva om men minnet minnet elr vet ej vad det är kommer upp då & då..Blogga!! Men så vips så glömmer jag det..
Livet knallar på ialf med lilla Pyret Oki Noa men kan ej sluta säga Pyret han har ju faktiskt hetat det sen han var en 5 v litet sak inne i magen =) Tom med min Bm kallar han för det fortfarande..
Han är helt underbar.. Snäller & så söt..Säger ju alla mammor om sina små o inte är ja ett undantag precis ;)
Han blir 8 v idag den lilla krabaten.. För han är lite liten fortfarande men han växer o frodas nu. Kan gissa på en 5 kg..
Har allt som oftast haft små knodds ikring mig men hde aldrig kunnat tro att det skulle kännas så här härligt.. Alltid undrat & tänkt att det måste bli jobbigt i längden..Brist på sömn skrik & ledsamheter men kymigt nog så känns d inte alls jobbigt.. =) Tur är väl det men men ..MammaKärlek <3

I väntan på sommarens härliga värme o sol så tänkte jag tappa ngr kilon men inte lätt inte dom sitter där dom sitter!! Kul nje vars.. 30 kg upp gick i en hisklig fart men sen ska dom bort med lättare sagt än gjort..Kör på lättare där!
Försöker ialf inge godis & nada läsk & kaffebröd.. Men går i sakta gemak..Saknar mina gamla kläder bara :/

Nu ska jag ta hand om lillkillen.. Blir nå en liten sov oxå han tyckte det var dags att vakna kl 04.50 imorse PIP!!

Inga kommentarer:

slideshow