torsdag 4 december 2008

Uhh..Pinsmt!!

Jo det kan man säga..Visst jag har det jättesvårt att ta tag i mig själv och gå o lägga mig på kvällen..När jag är ensam, jag vet ej vad det beror på riktigt men drar ut på tiden riktigt så jag slipper lägga mig hur trött jag än är :/ Kl blir både 2 & 3 på natten..Samma igår kväll..Då satt jag o sticka och ögona de gick i kors men lika tusan satt jag kvar..Gör halsdukar te Mollie & Saga till jul.. Och så vakna jag av telefon imorse..Hmm trodde det var jobbet o kl kanske var ca 7 nope då var det mamma och kl pep på 12!!!! Helt sjukt har inget minne av när jag sov så länge senast..Så undrar jag hur jag kan va så trött?? Gör ju inte speciellt mycket..Går o strosr o pysslar här hemma vilket jag tycker är mysigt nu till jul men så ansträngande är ju inte det..Så min slutsats är att jag behöver ett jobb!!! Då orkar man lustigt nog så mycket mera än när man har all tid i världen Kymigt!! Och torsdag är det och gräsänkan blir sambo : )).. Känns så tråkigt att gå här och uggla och se när Jocke jobbar som han gör.. Sry Babe..Men gör allt jag kan (Y)
Vakna ialf till snö..Snö som ligger kvar och inget sliskigt slask :) En pulka skulle man nu ha..Och lite varm choklad och hitta en backe och leka av sig barnasinnet en aning..

Nu blir det städ och fixing lite mat..Och så ska jag se om jag kan få ihop mitt pepparkakshus..Köpte mig karlssons klister!!! Så blir nog bra!! : ))

Ha en underbar Snöig Dag!!

2 kommentarer:

Mickan sa...

oooo tjosan vad me snö ni har där i bygden då..skillnad mot här i big city;)

vivan sa...

Nej jag jobbar inte på måndag!!
Synd...men du får säkert fler dagar...
Det var flera som hade sökt poolen, men som inte var uskor....större chans för dig...jipi!! kram!

slideshow