lördag 17 januari 2009

Det Börjar Nalkas..


..Till att var och vareviga lördag from 7 Februari te den 14 Mars sitta BÄNKAD i tv soffan då 2009 års långrandiga men dock så underbara Melodifestival Febern börjar!!!! ;))
Mmm satt nu o kollade genom bidragen och vem som tänkas vinna kan?? Har ju vissa favoriter och med dom ökar ju förväntningarna..Bara det inte blir en repris av den patetiska Kebabpizzahiro Bla bla vad den nu hette!Jag satt och rent av skämdes!!! Kan undra vad juryn gick på den dagen den låten blev utvald???
Gillar ju Måns..Bwo,Alcazar,Shirley,Sarah Dawn..Finns Favvosar.. Och ser verkligen fram emot att få höra Susanne Alfvengren (dock inte i Melodifestivalsammanhang) utan som artist men men nu är hon med..Scotts ska med klart det ska va med en dansbands dänga..Kanske ett lita skrattanfall med Markolio`s "Kärleksång från mig" svårt att se den spjuvern seriös.Caroline af Ugglas kan stanna hemma istället för att förpesta tvrutan ryser av tanken på den ursäkta vidriga människa :/OCH sist men int minst längtar jag efter att få höra Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng : ))
Jag vill detta år som vinnare ha en orginell låt som etsar sig fast glader party greja som kan vinna hela jävla skiten så man kan få sitta nästa år och se detta spektakel LIVE!!!! : )))
Har där ute mina schlager vänner som gärna följer mig ; ))

2 kommentarer:

Mickan sa...

ja nu jädrans bollar-nu börjas det med hörlurar för micke igen:)
o jag ..jag bara njuter:)

Tini`S sa...

Det är så det ska vara..
Bara njuta (Y)
Natti natti

slideshow