söndag 18 januari 2009

TränIng!!

Haha jodå idag har jag vart lit nyttig bortsett från pizzan jag slängde i mig i brist på annan mat här hemma..Har int vari o handlat på ett tag :/ Men kan varmt rekommendera den pizzan : ) Inköpt på Lidl,med parmaskinka & parmesanost som man själv fick lägga på..Jammi!!
Har varit en sån dära mysig & skön söndag..Vi har gått i sakta mak & fixat & donat låg länge sen vart det soffläge med täcke o skidor på Tv..Tog en valla fläsk promenad hur skönt som helst..Men dra på trissor va kallt det var Brr..
Ska ta oss ut i Bion och kolla Arn filmerna snart 1:an & 2:an.Bara vara..För imorgon åker han igen o kommer la hem en snabbis onsdag elr torsdag för att dra te Sälen med jobbet sitt!! Generös arbetsgivare..Min sa int ens God Jul! Inget avis alls!! Klart jag är..Int på resan utan på att få komma iväg och göra något annorlunda och kuligt bara..Man behöver det ibland..Men jag har ju mina godingar i Motala jag dit jag åker : ))
Haha sitter och kollar på en serie på 3:an..Crowned heter den handlar om mor & dotter..De tävlar mot andra om hur de är.Samarbete och relationer sinsemellen..Haha vars får Usa alla sina tv serier påhitt ifrån egentligen?? Skulle vilja se min lilla mamma ställa upp på ett sånt program..Men roar ju andra ialf..
Imorron ska jag KORS men följa med bror min och träna ca 08.00 PIP sen på kvällen ska jag och Sofie träna Box!! Nu drar det igång mitt nya sunda liv!! Fick ett morgon drink recept av syss som jag ska dricka varje morgon oxå : )) Ska bli kul detta och hoppas att karaktären denna gång inte sviker mig..
Sen ska jag sätta mig och söka jobb och ringa runt till olika företag hade jag tänkt mig..Sommaren närmar sig och då har jag inga stämplingsdagar kvar och det känns lite Panik artat har ingen lust med att gå och känna oro för det de närmaste månaderna :/
Allt ordnar sig alltid,någon gång bara man inte tappar hoppet och tron och det viktigaste är trots allt att må bra och behålla hälsan.Och ha folk ikring sig som ger en något och som man förhoppningsvis ger något tillbaka till..
(L)

5 kommentarer:

Mickan sa...

Visst var den god:)
den blir de o köpa på sig mer av..hoppas den finns kvar o inte bara var ett parti dom fick in..

skön dag ni haft/har..kommer snart jag o barnen ,sover över o tittar på Film i erat bio rum...
pussis
btw bra måndag du startar upp med:)

Tini`S sa...

Mmm har börjat med rummet däruppe lite smått kan jag tillägga.. Hmm men inom sinom tid blir det klart och då finns det här ett fint GuestRoom för er : ))
KraM & LoVe..

Charmed sa...

E de drinken med mej i eller? :D

Tini`S sa...

Mmm imorron bitti ska jag se hur du smakar ; )

Charmed sa...

Hahha..=)

slideshow