fredag 9 januari 2009

Fredag..


Kvällen kommer bestå av dessa bilder : ) Med grannarna o sen om vinet sätter sig på de mest knasigaste ställena bli det kanske oxå lite LipS!! Så får man skämmas imorgon :/
Ska jobba kväll imöra o dag på söndag & måndag.. TjoHo..
Och på måndag blir det som vanligt igen Jocke börjar jobba igen bye bye see you again on Torsdagar.. :((
Mmm Int kul men nödvändigt ont..
Vackert väder har vi idag,snön ser man knappt nå av nu lite tråkigt men gör int så mycket känns lite som våren är på väg..Vårkänslor Härligt!! Och förkylningen är så gott som borta..En trasig näsa som flagar är det som finns kvar AjAj!!
Ska ta tag i mig själv nu och kanske ta med Love på en valla fläsk promenad elr en tur till lilla byn maybe??
Ha en Solig Underbar Dag : ))

3 kommentarer:

Mickan sa...

lips..ta med ta med!!

ha en trevlig fredag kväll,,o njut av den..som sagt det är bara fredag..sen lördag,sen söndag o så Måndag:(men sen tisdag=)då ses vi ju !:=)

Anonym sa...

va,skönt att du har blivit bättre...här härjar något i kroppen...får mota med vassa saker ??!!!kram

ledig helg...btw

vivan....

cherlokkan sa...

Hallo Tina! Såg din kommentar nu på min blogg, lite sent :) Kul att du läser, jag är här inne hos dig och läser varje dag! Du uppdaterar ju duktigt, bra bra :) mina juveler ligger lite på is, men jag funderar på att ta upp det lite igen... adressen är iaf: http://trasseli.litet.net

ha det bra!
//Lotta

slideshow