torsdag 8 januari 2009

Rysk RosenRot!!!


Någon som har testat det månnetro??? För mååånga år sen åt jag vanlig rosenrot för man skulle bli piggare o gladare & hålla sig frisk..Och tro mig den hjälpte dessvärre mer än jag jag hade anat..Kände sig hög dagligen Sprudlande glader & energi te ve & förbaskelse..Jobba dubbelt då natt & dag o orkade allt!!
O nu är jag i en sån dära typiskt vinter trötthets svacka igen och skulle köpa mig rosenrot igen.Men hitta då Rysk rosenrot som skulle vara ännu mera effektiv..Så köpte på mig den och bevare mig väl jag har sjunkit längre ner än självaste Titanic tycker jag..Kroniskt trött,lite sådär smådeppad och Sjuk!! Man skulle ju bli ännu mera pigg & glader & inte sjuk!!! Motsatt effekt som heter duga!!! Så ett tips från mig.. Testa ej Ryska grejer!!
Skulle vilja ha något kuligt att se fram emot så man har något att längta till :/
Bara försvinna för ett tag.
Men..
Nu ska ju Syss ha sin 30 Årsfest i Februari..Det ska bli kuligt ser fram emot & få träffa alla tjejer man ej träffat på bra länge (TjejFest) och Micka kan ju sina grejer PartyFixaren så kan inte bli annat än bra!! : )
Nu ska jag ut i köket..Härlig plats (Y) och laga till en Pizza som vi ska götta oss med..Ett par Panodil slinker nå oxå ner..
ByeBuj!!!

8 kommentarer:

Mickan sa...

hm svår fråga de där,,kanske skulle vara värt att prova,annars kan man ju inte veta om de hjälper,uppdatera mig vilket somm tack:)
pizza?gudars så gott,just nu så rullar mollie dom mest olustiga köttbullarna ever..

fest=sköj!

Tini`S sa...

Haha hon kan hon..
Jag rekommenderar dig den vanliga Rosenroten!!! INTE Rysk..
KramiZ

Mickan sa...

..vem vill ha ryska saker lixom..

ANNA sa...

nä vi hoppar över ryska saker tycker jag.. Jag ska försvinna för ett tag hi hi , jag åker till Tallin i morgon o borta t söndag.. Vi är 10 tjejer som åker ska bli såååå kul.. Nästa gång får ni följa med=).. Om det inte blir titanic 2 vill säga men det får vi väl hoppas att det inte blir.. O visst måste man ha saker att se fram emot speciellt när det är så grått o trist allting..
Kram

Tini`S sa...

Have fun in tallin där var jag för ett par år sedan Fint!!
Mmm nver ever Russian Things ://

Mickan sa...

Ett par år sen..hahahaha
Kände för att vara sarkastiska syss en stund!
btw "bullarna"smakade lustigt..

Tini`S sa...

Mmm visst får du det men var ett par år sen juh.. När jag bodde i Norrping..
Jaså var dom int riktigt godkända ; )

vivan sa...

Hej på dig sötnos!!!!
Kommer du till oss och jobbar något!
Vill se dig!
Annars så kommer jag den 14 om det datumet står fast....kramilikram!

slideshow