onsdag 21 januari 2009

Gamla Ting..

Vad man kan hitta roliga saker.. Har ialf nu dragit bort tapeterna så nu är det klart :) O hitta åter igen en gammal hemsk tapet!! På en halv vägg..
Detta kan ju bli riktigt kul att komma på nåt riktigt kreativt så man på nå sätt kan behålla lite av dom gamla godingarna.. Ngr fina lister elr ramar att sätta runt så det blir som tavlor kanske vore något..O måla ikring det sen och blir det för bedrövligt så äre ju bara att måla över det igen :) Blir intressant att se vars fantasin skenar..
Och inte har det blivit någon promenix..Kl sken iväg i rasande fart..Väntar på att Jocke ska komma hem nu..Vi ska in till Örebro en sväng han ska köpa skor, vinterpjux..För imorogn åker han te Sälen med jobbet!! Lyx :/.. Och jag ska se om jag kan hitta ngr träningsskor mina är ju sönder..Och bra på fötterna bör man ha (Y)
Saknar er därhemma i Motown faktiskt :( Suck!!
Solen skiner ialf : ))

5 kommentarer:

Mickan sa...

miss u tooo.

tror det blir läckert med den nya ideen på vägga..
det dära kommer ju tillbaks nu så..
pussis syss(L)

Tini`S sa...

Mmm ser ju ut som fondväggar folk köper nu för tiden ju..
Jag ska bli rik så jag kan köpa dig ett körkort!!!
KraMz

Anonym sa...

snyggt jobbat idag! Tror det blir jättefint... Gillar verkligen era väggord du hade med för ett tag sen! Bra karl du skaffat dig, kan du låna ut han ;)

Kram på dig!!!

Charmed sa...

Jag lånar nog din syster o kommer upp nästa vecka.. =)

Tini`S sa...

Tycker jag låter SKITbra : ))

slideshow