onsdag 21 januari 2009

Obama..

Mmm måste erkänna att jag tycker den karln är lite små sexig ;)..Såg en intervju med honom för typ 2 år sen innan han blev president kandidat..Cbs 60 min hade den..Jobba natt och dom sände på natten och tyckte då att han verka så ödmjuk.Han verka "mänsklig"..Så hoppas nu han kan göra nå vettigt..Så kanske det blir lite ljusare i framtiden?? Sitter o kollar Nyhetsmorgon Kl är bara 7.30.. :/ Men Jocke åkte vid halv sju så gick upp med honom OM dom skulle ringa från jobbet men ingen har ringt och tycker det känns lite onödigt att gå och lägga mig igen..Så ska upp en våning och fortsätta dra tapeter så det skitagörat blir gjort.Drar bort allt kan jag säga noggrann te tusan så äre int lika mycket att slipa och spackla sen..För min andra hälft Hmm.. ; )
Blir en promenix oxå..Har kors i taket inte så mycket träningsvärk..Lite öm i axlarna och rumpan bara.. : ))
Upp och dra..

Inga kommentarer:

slideshow