torsdag 22 januari 2009

Pms-Kossan...

..Börjar sakta men säkert sin ingång för att förpesta mina närmaste dagar.. Fy Faän för att vara kvinna ibland!!
Undra hur många dagar på en livstid som förstörs genom Pms?? En massa..Och hur många "tycka synd om tårar" som rinner ner för kinderna för man ej har kontroll över sina känslor?? Tror nå jag har grinat 5-6 gånger sen igår bara sådär!!!
Seg & tråkig dag..Gick upp vid halv 8 kanske drack lite kaffe o myste lite..Jocke åkte vid 9 :/ Te Sälen..Usch inte kul en helg måste jag säga..Är van vid att han är borta veckorna o trodde nå inte det skulle kännas annorlunda men ack så fel man kan ha..Saknar han redan.. Men har fått jobb hela helgen så får glädjas åt det. Ska vara på en ny avdelning inne i stan så ska bli spännande att se nåt annat oxå och framförallt få in en fot. Är ju nu van vid att vara inom hemtjänsten, ligga ute o köra. Med tanke på skitvädret så kan det vara skönt att vara inomhus.
Sökt lite jobb.Skickat ansökningar & Cv som tar sån tid att göra om hela tiden.Måste skaffa nå program så jag har mitt Cv i datan och sen bara kunna kopiera o sen skicka. Lite smidigare..Såg jag inte ut som en dumburk innan så gör jag det nu!!!
Tog en sväng te byn fynda lite barnkläder te syskonens små underverk.. Sen Bolaget & handla lite botemedel mot PMS!!! Det ska bli gött sen..Men först ska jag iväg till ett av mina jobb och avtacka en rar dam som nu går i pension..Äta & tjåka lite..
Hade just som det känns nu bara vilja dragit täcket över huve o Nannat!!
Men kan glädjas åt att efter 1 års letande av en parfym som jag bara älskar nu åter igen finns hos mig..Ralph Lauren Blue!! Hade den förr & sen bara poff så fanns den ej att köpa!! Letat ihjäl mig & sökt på nätet Jocke har letat i Stockholm.Men sen fick Parfym.se in en leverans nu som var den sista för den görs ej längre och då va jag snabb.. Så kan ialf glädjas åt att jag luktar inte illa!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

DÅ GÄLLER DET O VA SNÅL M GODA DOFTEN DÅ OM DEN INTE FINNS MERA.

Charmed sa...

Pms? Hmm..
Det växer bort med åren... =)
Köpte du bara en??? ;)
Kram

Mickan sa...

mm:(hörde du ej var dig"lik"idag..
Ska nå me köpa den där blue:)
den luktar gott på dig,o så slipper jag göra slut på din:)
kramis

cherlokkan sa...

O nu är myssen i postens trygga förvar :)

Tini`S sa...

En..Den kosta 600!!! Iiii :/ Panka Tina är fortfarande i chock!! ;) Hade den vart billigare hade jag köpt 1-2 till..Var inne på sidan o kolla igår då var den slut igen. Jag hade ju lagt mig på väntelista så dom maila mig när den kom. Så hade tur (Y)
Ja du Mammi den ska d snålas med & GÖMMAS när syss kommer Hmm ; )
KramAr
Lotta jag väntar in min postman :)

slideshow