måndag 19 januari 2009

Måndag!!!

Nya livet börjar visst idag..Vad jag lovar mycket då..
Vakna ialf härligt med spoonis, och sen kom kaffet : ))
Och himmel vad snö det hade kommit inatt och snöar fortfarande!! Hade ju räknat med att slippa detta och få vår snart..Värmen saknar jag..
Pimplat i mig en morgondrink inte så dumt men känns som den sakta men säkert växer i munnen..Havregryn,banan & mjölk.. Ska iväg med bror min och träna!! Kl 08.00 en måndagmorgon..Jaja bara att köra på o ikväll blir det boxning med Sofie.. Men ska slappa framför datan halva dagen hade jag tänkt..Slappa o slappa men söka lite jobb OM det nu finns ngr???
Se om kroppen bär mig tillbaka till denna dumburk senare.. :/

Hemma & tränad!! Va kul det var att känna att man verkligen tog sig iväg som man lovat sig själv.Tycker det är det som är tuffast..Men kan väl inte säga att jag körde på för hårt..Ville spara lite till kvällens Box :)
Skulle ju som sagt söka jobb idag men kolla Ams sida & blev bara trött på att se den sidan idag :/ Nada jobb!! Så istället vandrade jag en våning upp..Och röjde ur rummet där som ska bli Gäst Rum till "alla" som kommer & hälsar på & vill nanna ;)
Börja riva tapeter & blir bara så full i skratt hur mycket lager på lager tapeter folk bara masar på..Efter ett par lager så hitta jag dessa "snygga" tapeter förmodligen från 1800 grader kallt ;)Men tycker faktiskt personligen att den vänstra är lite käck och den gröna kanske man skulle spara en lita bit av o ha som en tavla i en ram?? Vem vet vad den tapeten kan berätta..Mmm varför inte men ska ju ha grått i det rummet kanske int passar in,men en liten färgklick har la ingen dött av : )..
Återstår att se hur det blir..Har spenderat 4 timmar för att riva 2 väggar så tar sin gilla tid..
Ska se om jag kan fixa lite mat..Jocke kommer hem idag,slapp sova borta : ) TjoHoo..
Sen ger jag mig iväg till pass 2..Box!!

7 kommentarer:

Charmed sa...

Duuuktig du är Tina!!!! Impad till tusen... Pözz

Mickan sa...

den e god min drink så kom ej o säg annat!!
ja jag säger väl som T Duuuktig du är Tina!;)
..inte ironi i rösten där inte..du e dutti!

kiss

Charmed sa...

åh,helt ärligt så gillar ju jag grönt, så skulle övervägt o haft den gröna till fondvägg, lite kult sådär..
Men nu e junte du jag o du skulle ju ha grått..
Ja jisses vilket svammel de vart på mej..
Hursomhelst, kul att fixa till de lite..
Natti o kram

Tini`S sa...

Mmm Jocke kom hem o såg den gröna och han tyckte vi på nå kul sett skulle spara lite av den..Märks hur det blir.Det Får ni se när det blir klart & ni kommer hit..Elr hur du syss : )
Mmm idag har jag vari duktig så nöjd så!!
Så nu ska jag sova gott kan jag nå garantera..
PözzAr

vivan sa...

Hej på dej du glada!
Ser att du jobbat hårt med de gama 70-tals tapeterna....skall bli kul och se när det står klart...ni är är båda 2 så duktiga och har ett så vackert hem...inte utan att jag var lite avis....kramen!

Charmed sa...

Du är utmanad på min blogg!!!

Mickan sa...

Du är utmanad på min blogg me!!!:)

slideshow