tisdag 20 januari 2009

Utan dess like..

..Mmm tro det elr ej men har även idag pinat mig genom mig ett träningspass..Push hette det och i 1 timme Pusha vi verkligen..Så kul men fy faän vad min 32 åriga otränade kropp skrek efter vila.Gårdagens pass var oxå det ett styrkeprov och kondition och inte tala om koordination..Koordination som min kropp inte har man skulle inta boxar ställning med armarna upp i luften o sen göra stegkombinationer samtidigt :/ Den synen var jag glad att slippa se!!!Höll ta mig tusan på att spy,men svetten den rann ialf..
Kul nu ska jag gå på pass ialf 2 gånger i veckan har en jobbar kompis som oxå går dit och brorsans tjej Sofie så man kan pusha varandra.. Kommer la förmodligen inte att kunna gå imorron men men den smällen får man ta då.. Har inget jobb inplanerat men la mig tillgänglig så om telen ringer vid 7 så kommer jag förmodligen förbanna mig själv.. Vill jobba men vet ej om kroppen vill det :/
Annars har dagen rullat på jobbade 7-15..Alltid lika kul förutom en incident vi hade idag där en dam hamna på golvet och ryggen min knäckte te 2 gånger AJ men är smällar man får ta. Blir ibland lite rädd bara för hur det kan sluta? Arbetsmiljön är inte den bästa ute i hemmen och det är ju ändå vi som jobbar som sliter och får lida för det i längden..Onda kroppar!! Känner av ryggen typ varje dag nu så är bra med träningen att kanske stärka upp den samtidigt som man kan komma i kläderna som krympt av fukten i garderoben :/
Jocke kom hem idag med så känns lite ovant att han är hemma så mycket när man är van vid att vara gräsänka..Men är skönt att han är här : ))..
NattI

Inga kommentarer:

slideshow