söndag 8 mars 2009

Bad Blogger..

Kan hålla med flertalet av bloggisvänner att suget på att blogga har tappats..Händer nå inte så mycket i liven nu.. Tycker de flesta är små deppiga och vädret har väl stor orsak till det.. Blev smått glader när det nu började töa bort och man såg det gröna gräset, men nu är det total snökaos utanför.. När ska detta ta slut???
Har blitt förkylder IGEN!! Men denna gång mår jag inte så dåligt..Är väl för att febern hållit sig borta snörvlar % lite aj aj i halsen..Kan jag stå ut med..För nu har jag kommit in i jobbar andan igen så kuligt..Denna vecka är jag uppe i 42 timmar!!! I februari jobbade jag 30.. Man blir lite att man bara måste jobba nu.. Få ihop timmar & cash till sommaren & allt vi ska göra i huset.. Så jobba jobba är mitt nya motto :=)..Trivs ju bra med tokarna jag jobbar med ett got skratt kan få all stress att försvinna för en lita lita stund (Y)..
Helgen har varit skön & lugn bara vara & mys & god mat & lite rödtjut..
Så tacksam för det jag har fast det kanske inte alltid märks elr syns.. Jag vill så mycket som jag inte kan och man har sina bilder i huvudet hur det ska vara men blir istället en ren sörja bland alla mina små hjärn spöken..
LoVe & LoVe..
Blir kanske pizza & en movie för avsluta denna helg..
En bra vecka :)) Mamma kommer på tisdag till bror min men bor ju 1 hus ifrån varann så får lite tid vi oxå..Jocke kommer hem onsdag :) LÖrdag blir det & fira lilla Mollsan som fyller 3 år HIMMEL vad tiden går fort blähä.. Sen blir det ju SchlagerFinalen på Brygget på kvällen Ihha : ))
Och be lite om att det blir mucho jobb this week (Y)..
Pözz & LövE

Inga kommentarer:

slideshow