tisdag 10 mars 2009

Bubblan Har Spruckit : )

Gäsp Gäsp..Men glada Gäsp : ))
Fick vabba Brors sjuka lilla Saga idag så kvart över sex knacka det på dörren & fick ett litet snorigt & febrigt barn.. Tanken var ju då att vi skulle gå o lägga oss en liten stund till men Saga fick energi utan dess like..Så den tanken gick ju bort.. Men kl halv tio däckade vi båda & sov så gott till mamma ringde väckte oss och bad oss sätta på kaffe.. Så nu har vi fin främmat av lilla mor..
Så kom hem nyss efter en god middag hos bror.. Nu blir det bara vara & sticka lite granna.. Så man är pigg till Love kommer hem imorgon ; )
Annars så leker livet.. Lycklig som bara den.. Har haft en liten down period :/ Men den är nu borta och borta ska den hålla sig.. Pressen på jobb blev för mycket för min hjärna där ett tag.. Kan inte göra mer än vad jag gör för att hitta mig ett..Om jag nu inte ska flytta & det kommer inte att ske!!!!! Den jäkla förkylningen som inte gav med sig.. Är nu iofs förkylder igen men har sluppit febern och är ju den som gör en så däven.. Så klarar mig med lite snörvel.. Tacksam för att jag har det jag har.. Att vissa människor verkligen finns & ställer upp fast man kanske inte alltid tycker att dom behöver det.. Tvingar en att se framåt & får en att tacka ja till hjälp trots att den är svår för mig att släppa in..Men ibland har man inget val om man nu inte ska gå under..
Kan bara säga att detta året kommer nå att bli det bästa i mitt liv om nu allt blir som det är sagt MmmHmm.. Med The Love Of My Life..
Och jobben ramlar in nu så hoppas på en fortsättning..
Ha en nicey kväller & snöa inte bort..
ÄlskaR DiG @<---

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÄlskaR DiG OxÅ..skrutt ;))

Anonym sa...

jag visste att vi har den bästa släkten i hela världen,utan att skryta så kan jag tycka att vi står fan närmare varandra än någon släkt jag vet,kanske beror på att vi alla har så mycket kärlek till varandra:)
Villkorslös..
Pussa lillebror o mamma o krama sagis hårt!smittan kanske övergår till dig om du pussar påna:)

Syns snart krams little syss

Anonym sa...

BTW..vaddå som det har sagts?va ska ni nu göra ?
take it easy lovely ones!
/
Dr phils vikarie Mikaela

Tini`S sa...

Mmm Love Yaa To Mucho @<--

Nje du syss här ska det inte till ng mera smittor du!!!!
Har kramat & hälsat till dom..
Kärlek övervinner allt (L)

Tini`S sa...

BtW Dr MikaPhil..
We always take it easy ;)

vivan sa...

hej gumman...läget!
Här har det vänt med magsjukan...huva...vilken pärs...har du kanske fått jobba för mig???Kramen!

slideshow