torsdag 5 mars 2009

Smälter...

Bort i rasande fart den förbaskade snön.. JIPPI...
På rätt väg ialf : )
Tog mig denna dag ledig.. I februari jobbade jag 30 timmar denna vecka 42..Rivstart & mitt huvud hänger inte riktigt med.. Så gode han i himlen låt mig få vara frisk o ta bort snuvan i min näsa nu orkar inte mera vet du.. Lyssnar han tror ni???
Kul o kommit igång o jobba igen trivs så himla bra.Man arbetar ju arslet av sig ska typ va på 2-3 ställen samtidigt.. Man ska helst klona sig själv.. Men arbetskamraerna är så härliga & glada man känner sig inte som en timvikarie utan som en In The Gäng :)
Jocke har jobbat i Örebro i veckan så han har kommit hem på kvällarna så denna vecka har det varit Svensson liv här hemma I LIKE!!!!
Nje nu ska jag ta & sicka lite har ju beställningar på mina små underverk HiHi Kuligt : ))
KraM & HeJ

1 kommentar:

Anonym sa...

mmm dom e verkligen super fiiina dina "värmare"!!i like a lot!

syns på lördag:)Längtar..du hörde att det blir glitter o glamour va?
..kan bli hur skoj som helst!!
..men först mollies födelsedags tårta,hon har bestämt kortet idag sötisen:)
ha en mysig helg gumms!
älskar dig

kramisar syss

slideshow