lördag 14 mars 2009

Grämande Dag..

Är så ledsen & arg..
Ni vet är ju SchlagerFinal 1 gång om året.. Detta år har en vän i Motala fixat en fest på en pub Brygget.. Med mat & dricka & Schlager.. Har sett fram emot denna kväller länge nu.. Träffa gamla vänner & människor man inte träffat på länge & va händer Jo Tina är sjuk IGEN!!!
Haha säger jag bara.. Fick gå hem från jobbet igår med feber o en hals som jag knappt kunde svälja med ett huvud som va på sprickningsgränsen o näsan ska vi inte prata om..Så tack så mycket du Sjuk Guden som gett dig fan på att ge mig alla baskelusker som finns.. Tack tack för att du förstört denna kväll hoppas du är nöjd över dig själv.. Idiot!!!

Så vill jag bara sjunga en trudelutt för lilla Mollie som idag fyller 3 år Himmel vad fort tiden går.. Så ska ialf ta mig till Motala en sväng på kalas..
BrB

2 kommentarer:

vivan sa...

Lilla gumman...vilken osis du har...tål du inte askersundsluften tro??? ha de så kul iaf...bamsekramen...

Anonym sa...

..Vi får träffas o fira din Mollie när du e frisk..
KRAM krya på dig ..
syss

slideshow