lördag 14 mars 2009

Malena Ernman

>Uppdatering av dagen Sjuk!!!
Kom aldrig iväg till att fira min lilla skruttunge Mollie på hennes 3 Årsdag..Kunde inte trotsa denna förkylning.. Gräma sig kan man göra men till ingen nytta har jag insett..Får ta & fira henne med ett par dagar i Motown senare istället & då får jag ju lite tid med syss,Mille & Mor oxå..
Sen vet jag inte hur många tårar jag har spillt idag för att inte kunna närvaro på Schlager Kvällen på Brygget i Motala heller Fy F**N... Hade varit så kul..Och nu med facit i hand efter att Finalen är över hade det nå varit en höjdar kväll..
Men har inte suttit i sjön heller.. Möblerade om lite i vardagsrummet bort med soffbord o dit med en madrass o kuddar o täcken.. Så har legat där nedbäddad med uppassning av Love & goder mat.. Så istället för TacoBuffe på Brygget blev det Baconinrullade lövbiffar med potäter & bearnesås & PåskMust istället för starka grejer..Jammi!!!
Hade 2 vinnar favoriter i årets finalfält..Sarah & Malena så är superglad att Malena vann tycker den låten är så maffig.. Loves it.. Men lite less över Att Sarah kom på 7:e plats..Suck..
Bra Final Men CARRO.. Nu har jag börjat ladda för nästa års Final!!!!!!!

NU blir det RallyBrudar..
Bye Buj!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

O jag hade rätt:)o vann ett vip kort på brygget:)
KRYA PÅ DIG!
syss

Anonym sa...

Det ser jättemysigt ut där på golvet!!

Gick in och kollade resor, Turkiet 1 vecka 8000:- för 2...bra hotell!

Varför måste jag skriva både mitt namn och lösen varje gång jag går in till dig?????tröttsamt...japp!!!
Kramen vivan

slideshow