onsdag 8 april 2009

RödTjut...

..Smakar rätt gött efter denna dag..Vakna med lit krämpor i ryggen ajaj..Så rastlösheten tog fart kan jag säga.. Uhh men städat & grejat lite.. Och bakat en massa kakor : ))
Jocke han har grejat & donat med Bygget han Nicey (Y)..Och jag har kollat på & hejat i regnet..För hiskligt va med regn det kom på en gång förut..
Lilla rara grannen Stina kom förbi förut.. Hmm hon säljer Alpnäring produkter som jag råkar vara helt galen i..Kryddor & krämer.. Underbara grejer & goda smakrika kryddor..Så hon tyckte att jag skulle börja sälja lite sånt.. Oh tanken är ju inte helt fel för är ju något jag själv gillar & framförallt tror på. Lite dyrt tyckte jag i början men är så drygt så i längden äre inte dyrt inte & smakar ju så gött.. Så nu ska jag ge det en chans & se om någon är intresserad.. (Lite reklam blev det här)
Men om intresse finns till att handla så slå en pling..Och vill man ha party kan man ordna det med.. (Y)

Nu blir det snabbmat..Orken till middag finns ej just nu ; )

Och stora grattiskramar till lille Mille som idag fyller 1 År :) HippHippHurra

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha kortet vart ju ok:)
tack säger Mille som har blivit ihågkommen av alla..ja alla i klanen vår i värt fall:)
huvodsaken det ju för sig:)

Nu har Molls packat klart för kvällen..hon längatr!!
kul för er tycker jag.
kramen:)

vivan sa...

Glad påsk på er...ha de så bra!!
Kramen!

slideshow