måndag 4 maj 2009

Denna Dag Till Ända..

Dagarna går fort när man har kuligt (Y)
Hade idag Saga då hennes dagis hade stängt så hon kom hit imorse, mysungen hon kommer en vacker dag får en Kram utmärkelse för kramigare unge får man leta efter.. Ho har fått vattkoppor så prickig som tusan..Syster blev glader då hon vill att Molls & Mills ska bli smittade så vi tog en tur till Motown & får hoppas att baskeluskera stannade kvar där.. Så fick lite tid med Motala Familjen..Mammis & Syss..
Tog en svänga till Jysk med & inahndla en gösa snygg spegel som ska hänga i vår nya Entre när den nu blir klar.. & lite smått & plock..Solcellslampor som jag satte i mina blomkrukor..Lyser så fint nu så : ))

Borde inte sitta här & pladdra utan plugga till ett Insulin prov jag ska ha imorgon..Jäkla idder dom har..Har gått i skolan och blivit undersköterska..Jag har gått igenom insulin med alla arbetsplatser och fått delegering men nu ska man ändå göra ett prov!! Gillar jag inte..Jag kan det det där är inte det utan pressen & stressen att sitta där och svara på frågorna..Jag blir ju nollad i höve..Blackout Tina! Usch får magknip bara jag tänker på det..Sitter och läser & vips så kommer jag på mig själv med att tänka på nå annat hela tiden!! Nje Blä..

Hoppa i säng,läsa på lite,sakna Love :/ och se om man kan nanna gottit så man okar med ett arbetspass imorgon & PROVET!!!

KramIz & Natti

4 kommentarer:

Sandra Leander sa...

Lycka till på rpvoet, det går galant ska du se! Kram på dig där ute i skogen =)

Tini`S sa...

Thanx : ))
Det gick faktiskt skapligt..MEN fick blackout på förmodligen den viktigste frågaan :/ Så blir te & göra om det ialf kan jag tro..Blä..
Kram På dig..Vill lukta på bebbe snart ju : )))

vivan sa...

Hur gick det på provet!
Ser nu när jag läser din kommentar till leander att det gick bra!!
Kramen!

Anonym sa...

Kul Syss..Känns väl skönt?
Skulle ringt,men du vet hur d e:/
Tycker så synd om lill skruttan,magen bara krånglar ta mig fan..O en massa dyrt skit som inte funkar i alla fall!men gör ett nytt försök o plinga imorron!
Sov gottit darling..

slideshow