onsdag 6 maj 2009

Hälge Älg!!


Jo visst har jag en lantis blivit när man dagligen ser djur som man knappt tänker på finns..Dagligen :/ Inte hemma på "min gata" men när jag är ute & jobbar..Är ju mycket i skogarna & åker.. Och det är hjortar & rådjur & de stora stora älgarna..Dom är bigga & läskiga må jag säga Isch..Men lite fräsigt när dom bara kliver ur mitt framför bilen på grusvägarna med Rullgrus då äre bara & tvärnita för inte gör dom sig någon brådska precis..En dag kvaddar jag!!! Får la då in ett älg huvud genom rutan & huve hans hamnar i mitt knä..Den rädslan finns & skakar om mig..

Dagen har bestått i Jobb & det hemska Provet..Gick bra men ändå inte för på den ja viktigaste frågan fick jag hjärnsläpp blackout & tänkte på svaret i huvet men kunde för mitt liv inte skiva ner det PINSAMT..Så blir väl att göra om det kan jag tro..Men var inte bara jag som blacka på den frågan tack o lov..
Varit på ännu ett party iväll..Cosmopharma..Hudgrejer & sånt så shoppa lite & hoppas min hy bli bättre av dessa produker om inte ger jag upp för då har jag provat det som prova går..

Blir sängen nu..Så trötter,har hamnat i den perioden i mitt liv som kommer då & då..Då jag inte kan förmå mig till att lägga mig fast ögona svide & skriker sova!!Så trött at jag mår illa..Urk..
Mmm Imöra äre Onsdag & lilla Sagis fyller 2 år :) Vad det går undan..
Och hoppas på en "kort" vecka för Jocke så jag kan få spoona han imoron..Då ni då nannar jag så gott så..

LoVe <33

2 kommentarer:

Anonym sa...

..På tal om party,har snart fått ihop en hel flock till krydd partyt!

Syss

vivan sa...

Undrar om det är samma Helge som vi fotat???
Kramen!

slideshow