torsdag 14 maj 2009

En Bra GårDag (Y)

Torsdag & min enda lediga på hela veckan & när vaknar man jope kl 8.00..Till ett mulet & kallt & regningt SnavLunda..Hmm..
Men ha fått storstädat ialf trädgården får nå vänta som jag hade planerat att dona med idag.. Har lust att dra in till Öebro & köpa lite smågrejer vi behöver på Ikea..Hoppas att Jocke kommer hem skapligt så vi kan åka in HoPpAs..

Har jobbat som en tok denna vecka, underbart :)Finns ju lite hål att stoppa den lönen i.. Men gårdagen gjorde att denna vecka inte alls blir så betungande för jag klarade mitt Prov : ))))))
Är så lättad & lycklig så det finns ej..Hade missat ett litet symtom på en fråga & det får jag ta muntligt med en sjuksköterska..Trodde att jag hade fel på ja nära hälften av alla frågor..Så vart en suprice som heter duga..Jag kan tydligen bara jag vill trots hjärnsläpp & blackouter..Så GÖTT..
Skulle nå vilja köpa mig ett par skor som belöning ;)

Som jag har nämnt tidigare så ska jag ju börja sälja Kryddor,dom underbara matlagnings"räddarna"
..Och idag kom min Kryddväska så ska la hämta hem den från posten om inte lilla söta Stina tar den med hem från jobbet ;).. Kul att gå genom den & testa lite nya kryddor..Man få lite tips & ideer från alla möjliga människor så det ä lite kul att dela med sig & så..
Om någon läser detta som vill ha ett Party elr bara köpa lite så varsegoa & höra av er..Tar tacksamt emot det så jag kan komma igång litegranna : ))

Nu skiner solen så ska kanske passa på att gå ut & rensa lite ogräs bland mina Dill Persilja sättningar..
PöZzar

2 kommentarer:

Amår sa...

Halloj där! Ville bara tala om att jag minnsann håller lite "koll" på dig ibland. Kaffe nån gång kanske?

Kram din "gamla" bästis Anna

Anonym sa...

GRATTIS!!gött kan ja tycka:)

OOO så gott med kryddorna .i love:)
Min lökkrydda börjar ta slut..
måste köpa en himla massa!
ska fixa till kryddparyt här nu snart så ni kan komma till stan o sälja på oss:)
Ska kolla upp de med tjejerna i veckan (o Bagge då hihi)

kärlek. mitten barnet i familjen;)

slideshow