tisdag 12 maj 2009

Kort & Gott

Mmm då är det Schlager som gäller på Lördag : ))
Vi kvala ju precis alldeles nyss in..Bra Malena..Bara älskar den låten Opera har ja aldrig gillat men denna låt gör hele min kropp e en ståpäls!! Så skön O lyssna på..
Inte mucho annat att skriva om :/ Lite trötter ska hoppa i sängen snart..Har jobbat dubbelpass idag..Och likaså imöra..Bara & tacka & ta emot när jobben erbjuds bara & hoppas att kroppen säger Vila när den behövs.. Började idag på mitt 3 veckors vik på en demens avdelning..Kanon personal där & goa äldre med.. Och vid sidan om den så flackar jag ikring på 3 ställen till..
Men men..
Sen till slut Vill jag ge alla jag bryr mig om en riktigt stor & varm KrAM..Och en extra till lille Mille!! Sluta skräm skiten ur oss!! Hmm..
NattI

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja den e bra,tyckte islands bidrag var fin med,men inget "go"i den bara finer:)


Mille har sovit typ halva dagen,han e ok syss..
Har beställt en hjälm till han nu..
O så ska vi röja bort allt som står på golvet som är "klättra upp på"
..suck..
Ska väcka honom nu för lite intag av näring

Kul att du trivs på jobbet..nästa vecka?ledig?sugen på att fara till bygden nån natt eller två..

Tini`S sa...

Ooo det är en del ni får ta bort,Suck..
Ska kolla hur jag jobbar :)
Men kanske kan fråga angelica om hon kan byra kryddpartyt till din dag så kan jag komma då ialf??För ho skulle haft den 27..
Hör av mig kraM

slideshow