onsdag 6 maj 2009

Regn-Sol & Kallt-Varmt

Kymiga lustiga dag det kan vara.. Brrr..
Sov pinsamt länge idag men så äre ju när man inte kan fatta att det är sängdags :/
Men kan vara skönt det med ibland..
Tog & åkte in till Lilla Byn för att GrattKrama lilla Saga som idag blir 2 År Hipp Hipp Hurra va åren dom går.. Visste ju att hennes mor Sofie skulle baka bullar så käpte henne en liten brödkavel från farmor & mig så hon kan hjälpa till hon..Det 1:a hon sa när hon fick se den var Bulle.. Haha.. Blir kalas på lördag så få se om jag får en liten Saga Bulle..

Sen fick jag främmat från Motown..Min ex Svärmor & svägerska..Empa tar studenten i år så blir bal & grejer & då har hon hmm fått för sig att jag av alla ska sminka henne så idag var en lita prövo dag..Blir nå fint det när dagen det kommer.. Så laga till en lita rabarberpaj..Något jag nu vet att jag kommer äta ihjäl mig på denna sommar är ju så gott..

Blev sen lite pyssel men mina små blommor o grejer på altanen & nu laddar jag för ett städryck men känns som om rumpan har fastnat i soffan..Förstår inte riktigt varför ; )

Miss my J..Men han glide in här natt efter att ha jbbat så skynda skynda..
PussAr

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att träffa dig igen :)
kramiskrams !
ses den 23, maybe 22 ;)

Tini`S sa...

Absolut serru : ))

Anonym sa...

Vad goer hon e 2 åringen:)

Blir den 20:e då?jag säger till så många ja bara kan..

Syns i bygden på lördag-vi har beställt sol så du vet..
_syss

vivan sa...

Ha, de så gött turturduvor!!!
Kramen!

slideshow