måndag 11 maj 2009

Kall & Åter Igen En Regnig Måndag..Hmm

Kallt äre & ruggigt & burrigt..Brasan brinner för fullt.. Tur att min andra hälft slapp sova borta inatt så han kan värma mig : )
Lite trött är jag elr inte så lite känns som kroppen är pigg men de blå vill bara blunda.. Börja igår, satt & kolla wipe out vilket jag älskar & skrattar gott åt men icke igår..Blev tidigt i säng..Skylle på vädret..Alltid gött att skylla på något.. ;)

Helgen har varit bra den.Jobbat resurs turer 7-11 lördag & söndag..Är rätt skönt man får ihop timmar & har ändå hela dagen kvar sen..
Och i Lördags hade Sagis kalas så Motown var här & dinera potäter gratäng innan intag av bullar & kakor & världens största tårta.. Alltid kul med kalas men huve blir lite rörigt kan jag tycka :) Mucho barn som springer & leker..






Skulle bli en lugn kväll MEN rycket kom så vi målade Entren & fixa den så nu står den klar Så fin så : ))
Sen Robinson & den härliga sängen..
Tråk söndagen blev rätt så bra ialf :) Jag plocka bort alla rabarber på mina 3 plantor blev vet inte hur många liter men satt över 1 timme o skar dom..Så nu vet ni rababer älskare att rabarber paj finns alltid redo här hemma (Y)
Fick besök av Jockes Mor & Syster Johanna som kom med hennes hund..Han heter HiHi Lennart Sigge.. Men tro mig han skulle nå ej hetat nå annat för det var verkligen en Lennart Så Söt.. Ja se själva : ))

Sen kom kvällen o bla bla bla...

Opsi Solen titta fram SNÄLLA Stanna :)
Nu ska jag se om vår mat är klar blir Lasagnette det är gött ni & i den en massa kryddor AlpNäring som jag nu ska börja sälja ; )..Så ni vet om ni vill ha världens goaste Jammi Kryddor!!!!

4 kommentarer:

Thez sa...

kömmer upp nån dag då på rabarberpaj o kaffe från kaffe maskninen :):)

kram påre

Anonym sa...

Fina kort på fina barn..:)

mm vart sugen på lasagnett här!
Nu bingen för m:arnas del..

jobba lugnt denna dag/kväll!

Syss

Tini`S sa...

Thez.. Absolut : ))
Syss..Vila nu ut & ta hand om dig..Nu kommer du la inte hit kan jag tro, en annan dag Kram & Love

Anonym sa...

ne nu kommer jag inte,o vet du:kidsen "hosthakar"sig,e lite varma..kan det vara Sagas koppar som e på ingång?:)

Malena var bra btw..Bara hålla våra tummar

kramis syss

slideshow