söndag 7 juni 2009

En Lita Snabbis..

Av gårdagens bravader.. Syss & hennes micke kom ju hit för lite Party & KanalFest med Nordman..
Tycker allt som oftast att man har det roligare hemma innan man går ut..Annars äre åldern som spelar en ett spratt..Jag har levt mitt Party liv en gång i tiden och jäklar va kul et var men nu äre inte lika kul längre :S
Men var kul att syss kom hit är inte alltid dom kan lämna 2 små knoddar : ))
Nordman spela så det var lite bra, lite folk men skesund är ju inte så värst befolkat hihi ;)
Fick vänta på Taxin 1 timme typ så höll på & frys oss halv ihjäl där ett tagmen tog lite nattmat på Shell där syss & micke hitta sig.. Haha ja se själva : )

Var hos Jockes pappa & åt midda med hanses familj förut så gott & så skönt att slippa laga mat själva en dag som denna.. : )
O nu fundear vi så det knakar på om vi ska ta & åka till Motala & hämta vår nya soffa vi köpt av Syss.. O lämna en av våra till Mammis.. Orka elr inte orka det är frågan?????
Får fundera vidare..
Tack & Hej..

4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi ja du..satans sköna stolar kan jag tycka:)

var kul igår!

ORKA hit kan jag tycka..Mille slår snart halft ihjäl sig här!

puss syss

Tini`S sa...

Haha ja dom var inte hel fel inte : ))
Jag önskar jag kunde köra släp själver jag :/
Men imöra är den väck..

Kram kRAm

vivan sa...

Va kul att ni var på kanalfesten...jag var på fredagskvällen..hur kul som helst!
Kramen!

ANNA sa...

Vilken fin soffa ni har därhemma nu när husmusen kommer på besök;)..
Kramen

slideshow