onsdag 10 juni 2009

Prosit Sa Tina..

& nyste igen..Ska jag bli sjuker månnetro..Hängig & allmänt borta..Kan ju oxå bero på detta Förbannade jävla väder.. Kan reta gallfeber på vem som..Grr...
Sitter i soffan o kollar Grey`s..Jocke dammsuger : )))
Har vari i Örebro idag o inhandlat lite golvfix så snart ligger nya golvet på plats i vår nya hall..Så skönt att det är klart snart..En dörr ska inhandlas sen får jag hoppas på att han tar det lugnt ngr dagar.. Troligt!!!
Jaja nu har vi ialf ihopbygget klart..Blir så fint..Kommer före & efter bilder så småningom.. (Y)
Igår hade vi ett HusMusen Party här hemma så kuligt så, fnitter & snusk & shopping..Ett till kommer i höst för er som missa som ville komma ; ))

Sagis & bror kom hit en svänga & levde rövare : )
Måste bara lägga ut kort..Saga fick tofsar av mig med Kitty på hon blev som tokig..Skulle ha dom i håret direkt & peka & sa Mollie..Haha mys ungen hom kom ihåg att Mollie brukar ha så..Och ville ha likadant :)
Och Jockes hjälp var d endasom dög sen..




Kram Till Er Alla Nu Ska Jag Nanna Bort Det Sjuka I Mig..

4 kommentarer:

Anonym sa...

ASG:)underbart!
Mollie the idol lixom...;)

Finer så..Kommer du oxå på lördag så man får gosa med dig oxå?

vill ha glidmedlet till styling fix gele till håret btw..

pözz systra din

farmor suzanne sa...

Myspysunge då

Sandra sa...

Sötnos. Men så jävla lik Daniel hon är då!! =)

Amår sa...

Men va lik pappa sin!!
Kramar Anna

slideshow