måndag 15 juni 2009

En snabbis då...

...Innan sängen ropar KomSi KomSi.. Är så trött..Knaprar piller jag fick av farbror doktorn för Idiotkäken :/..Blev bättre så tog ingen imorse..O nu kan jag lova att det ångrar jag..Känns svullen & kan ej stänga igen mun elr tugga..Borde d gå över..Tabletterna gör en ju trötter.. & detta väder gör ju ingen människa lyckligare..Haha men men man har ju nå & prata om ialf.. Väder hit regn dit o solen borta..
Var så rastlös förut så tog en sväng te Motown..Behövde handla så blev Maxi braxi (Y)..& längtan efter 2 små skruttungar hade växt skapligt..Så kramat på dom & umgåtts med mor & syss.. & nu lever jag på det <3
Mollsn kommer ju nästa vecka då vi drar te skara & med oss tar vi sagis & bror.. Hoppas på sol.. Men kan garantera som sagt att på måndag kommer sommaren!!!

Annars äre lugnt Jocke snickrar på & jag ja städar upp Haha känns så ibland..Men han har gjort ett jäkla jobb på kort tid Goodie : ).. Kanske blir en bio i veckan elr nå annat tjokul..På torsdag ska ja te mOtown & ha ett Kryddparty ska bli kul de : ))
Sen Midsommar.. MysPys..

Natti Natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

SOLEN ÄR PÅ INGÅNG!
ni hade ju sol idag o vi inte så;)

Hoppas ni får sol o varnmt när ni ska till Skara bara!!värda det ni alla..

krama om din käke o säg att den ska vara snäller nu!

pussss

syss

Tini`S sa...

Hejhej..SOLEN är här nu Ihaaa...
På med bikinin & ut i solen : )
Mmm den där käken är inte bra du :/ Lustigt..
Skara då blir det sol annars blire Gustavsvik serru :))

PussPuss

slideshow