söndag 14 juni 2009

Idag Blir Det Nå En Liten BildBlogg..

.. Lite kort & lägga ut.. Börjar med den bästa såklart...
..
Ser Ni SOLEN som skymtar fram bakom dom grå hemska molnen som förstör & deppar ner??Ihhaa tänk OM vi kunde få fint väder i veckan..Har ju bara en ledig vecka kvar innan jag börjar mitt 8 v schema!!!!
På vägen hem från Örebro tog jag kortet förut..Jocke & jag har vari i Örebro idag på en 2 Kamp..Bowling & ÄventyrsMiniGolf..Bowlingen vart så jämn så d blir snart en match igen..O golfen nje..Han Vann Grattis..Men han har ej spelat mot mig på MIN bana in Motown @ Varamon.. ; )..Blir snart snart Utklassning kan han vänta Hihi..

Hallen är nu typ klar..En ytterdörr saknas o dörrfoder men inhandlades idag så imorron :))O Omfattningar runt hmm kantera runt om.. Bra förklaring Tina (Y)
Så har han ju oxå idag köpt det EFTERLÄNGTADE "Biosnöret"..Som "skiljer" hallen & Bion Åt..Lite coolt Aaa??









Hallen Before...


& Efter...









Nu är ju tyvärr kameran inte den bästa :/ Saknar mysfaktorn i den.. : ((
Men nöjda är vi ialf..Huset ökades med ca 60kvm..

O till sist.. Syss så här fin vart soffan Thanx för Köpet (Y)

Nu blir det en film & lite Pms Medicin :(
LovE <33

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad din Jocke är DUKTIG!
han får jätte gärna komma hit på Mickes semester o hjälpa till;)

O vad lustigt att Soffan är grymt snygg när jag ser den hos er än när den stod här hos oss:/

MEEEN snart kommeer våran NYA STOOOORA (läs STOR)hem till oss:)

Krya på dig mens syss
kärlek!

slideshow