torsdag 11 juni 2009

Lite Sol..

Strålar har man ialf fått se idag Jippi..
Men de duger inte :(...
SOLSOLSOLSOLSOLSOLSOL&VÄMEVÄRME Tack...
Tro mig den 22 Juni kommer sommaren te er alla som har lyckan att ha semester elr som typ alla ha nu mammaledighet..
Men jag då som inte har varken semester elr kids kör igång heltid i 8 veckor..
Har vari hos farbror doktorn idag med min onda käke.. :( Fick ont bara sådär huxflux förra veckan o har bara blitt värre,hugger upp i höve o örat o lite överallt..Så gick idag & va ev nå virus som har satt sig o inflammation så fick piller så de ska bli bättre. Synen drabbas ju O balansen så vet i fan vad det kan vara men det underlättar ju när läkaren säger..- JA vi ser ju ialf inga tecken på tumör!!! Kul..Tack tack..
Är trött på cancer just nu jävla piss sjukdom!!!
Väntar nu in Mr Love..Han har vari med sitt fd jobb på avslutnings fest o blitt avtackad : )) O med sig hem har han vårat nya golv :))
Så sen är det bara en dörr o en garderob kvar..

Kram & Kärlek te er som det förjänar (L)

4 kommentarer:

vivan sa...

Absolut att du skall med!!!
hitta på en resa du så åker vi!
Kramen!

Hoppas du mår bättre nu btw!

ANNA sa...

krya på dig!!! Jag har 9 pass kvar sen semester!! stackars dig som jobbar hela sommaren.. min sambo måste oxå göra det!!!
ha det gott kram

mamma sa...

Solen kommer på måndag!!!!!,då är det bara o njuta.

syss sa...

aj aj aj..det var nåt skumt med käken med andra ord!
du drabbas av det mest lustiga du:(

Solen kommer:)

puss frånn syss

slideshow