lördag 28 november 2009

Lite Kort kanske jag skulle lägga ut...

Mmm... vilken seg dag det har varit.. Var te Örebro med Daniel & Maria..Skulle köpa de sista juleklapparna.. Men kom hem med 1.. Men bättre än inget det.. Blir lugnt ikväller ialf..Lite Robinson & sen kanske hypnotisera Jocke så han kan gilla att spela spel för en kväller ialf.. Trälmåns hmm sry..Men tycker det kan va kul att spela lite elr kort men inte Mr Löve inte..Skrälle ;/ Men Löve you ialf.. <3
Ska nå ta mig ett bad.. :) Gött med badkar men inte fasiken va man smidig i det inte.. Haha fick halk skydds fiskar av Jocke så jag ej skulle halka..Behövligt kan jag lova..Pözzzz
Lite Kort från igår & Snavlundas Största Jule Stjärna.. & Vårat nicey:a BadKar..




2 kommentarer:

Mamma sa...

Ja den stjärnan den var stor den men vacker var den ju...

Anonym sa...

Den staren skulle göra sig väldigt bra här hemma i vårat stora vardagsrumsfönster;)
Ärligt alltså!...

Kul att ni hade trevligt igår.utan oss :/
;)
Söt Tjeja den där M..En tjej helt i min smak:)

love u all!

syss yster

slideshow