söndag 6 december 2009

2:Advent


Jaha vad tiden går undan..2:a Advent & nada snö..Ops vad förvånad jag blir Hmm :/
Nu är ialf Juleklapparna klara & inslagna : ) Göttit..Oki ngr tillkmmer väl alltid som vanligt,har ju den skadan att aldrig bli nöjder..
Pyret han lever rövare utan dess like ialf..Livlig liten kille..Som mor ej tror på att det är men har ju en snoppisbild som bevisar det ju.. Haha men tänk om det skulle komma ut en tjeja..Man vet ju aldrig?? & det bästa med det isåfall är att då har vi ett namn..Som det är tomt på just nu,många namn men inge som fastnat riktigt..Killen ska ju ha det för resten av sitt liv ju!!
Jocke är ute & byter vinterdäcken på min lilla Golfie men tyckte det ar lite onödigt kommer ju ingen snö ialf & ligga & puttra med vinterdäck är ju inge kuligt!!

Ska måla Bebbe rummets tak idag så är det rummet klart sen bara & börja förbereda : ))
Tiden går undan Hoppas jag!!

Annars lugnt som gatan här i skoga..Spelar vi så fingrarna ä ömma.. Köpte igår SuperMarioBros.. Va lättare förr kan jag gott medge..
Igår var Mor & Micke & hälsa på Bror & Sagis..Så vi tog en middag med dom Göttit..

Nje slut på ord..Ha en nicey Advent..
<3<3<3


& Nu Är Min Lilla JuleBy Uppe Med : ))

3 kommentarer:

Mickan sa...

Du kommer bli en mysjulpysssel mor det e nåt som är säkert :)
Med all rätt!!

kramis..

Tini`S sa...

PysselPyssel..
Om d kunde vara vitt ute så man fick känslan bara...

Mamma sa...

Den är så fin så din lilla by...

slideshow